„Obsahové cílení je známé hlavně z prostředí internetu. Nyní se však dostává i na televizní obrazovky a rozšiřuje tak možnosti programatického nákupu reklamního prostoru o dlouho očekávanou inovaci. Zadavatelé reklamy mohou zvolit cílení podle kritérií odpovídajících povaze pořadů, které diváci aktuálně sledují. V praxi to znamená, že se reklama začne zobrazovat pouze během pořadů, které zvolenému cílení odpovídají. Zadavatel může vybírat ze žánrů, témat, ale také na základě sociodemografie,“ uvedl dnes Aleš Sekanina z R2B2.
Reklamní sdělení se díky technologii HbbTV zobrazuje na televizních obrazovkách v internetové vrstvě a doprovází tak klasické televizní vysílání. Mezi dostupné reklamními formáty patří bannery a videospoty.
„Automatizované obsahové cílení výrazně ulehčuje práci pro nákupčí reklamy, kteří museli doposud manuálně vyhledávat v televizním programu a nastavovat několik plánů pro reklamní sdělení. Naše obsahové cílení předchází také tomu, že nákupčí zapomene na některý z pořadů, který může být vhodný pro jeho reklamní sdělení. Dostatečný rozsah žánrů, témat, ale i sociodemografické vlastnosti diváka mu dávají širokou nabídku pro výběr správného publika,” doplňuje Sekanina.