Ptejte se hosta pořadu Rozstřel, ředitele dopravní firmy Arriva Daniela Adamky

Osobnost odpovídá

Litujeme, ale zadávání otázek bylo možné pouze do 21. ledna 2020 do 14:00. Nyní osobnost odpovídá na již položené otázky.

OTÁZKA: Jak máte vyřešen rezervační systém místenek u rychlíkových spojů? Ve vašich soupravách jsou sedadla očíslovaná, ale cestující neví, zda je na volném místě prodaná místenka či nikoliv. Nikde žádná informace. cestující Tomáš
OTÁZKA: Proč u rychlíkové soupravy Tanvald - Praha (spoj R1151) je pouze jeden záchod a to ještě nefunkční, tj. nelze použít. Doba jízdy je bez pár minut 3 hodiny. Závada dle sdělení u soupravy přetrvává již třetí týden. cestující Jana
OTÁZKA: Dobrý den. Z jakého důvodu byl zrušen Váš spoj z Olomouce do Uherského Hradiště, který jezdil v neděli v 16,41 a byl velmi využívaný. Číslo AEx1 / AEx 1063 ARRIVA EXPRESS . Bokopan
OTÁZKA: Ve státě, kde si lze za peníze koupit cokoli, tak nějaká zkouška z ČJ není argument, ti vaši Tataři česky neumí, kdoví jestli vůbec rozumí drážním předpisům, podle mně je to časovaná bomba a vy konkrétně to zlehčujete a krejete. Nestavíte se k problému čelem, nic si nepřiznáte, jenom alibistické bla bla bla. Robytek
OTÁZKA: Dobrý den pane řediteli. Chtěl bych vědět jestli je o problém Arrivy informováno německé ústředí a jak na tyto problémy KONKRÉTNĚ reaguje? Prosím nezajímají mě plané sliby o možném BUDOUCÍM pořízení lepších jednotek. Chci vědět jaké konkrétní kroky německé vedení hodlá provádět, aby napravilo poškozenou reputaci? Děkuji za odpověď Lubosh Lubosh
OTÁZKA: Jak to budete vidět dál když společnost DB se chystá Arrivu Česká republika prodat a skutečně jí prodá ? Dan Konečný
OTÁZKA: Lze očekávat na českém trhu nového dopravce? Mimo Arriva, ČD, Leo a RegioJet... Jan Klobouček
OTÁZKA: Dobrý den, argument " Nepředpokládali jsme, že když máme s dodavateli podepsané smlouvy a v pilotním projektu vše fungovalo, nastanou problémy." bych bral u firmy, která s podnikáním začíná, ne u firmy, která má historii řadu let. Působí to na mě dojmem, že jste prostě podcenili náročnost a teď se to snažíte omluvit. Nebo se pletu ? Bylo by možné na železnici v Německu nasadit strojvůdce, kteří neumí česky ? Jindřich Škopek
OTÁZKA: Pokud u vás chci jezdit jako strojvedoucí, co pro to mám udělat? Radek Liberec
OTÁZKA: V Libereckém kraji jsme s ARRIVA vlaky velmi spokojeni, vlaky jsou pěkné a čisté. Připravujete nějaké další rozšíření v rámci České Republiky? Radek
OTÁZKA: Donrý den, kdy budou všechny motoráky v barvách Arrivy? Martin
OTÁZKA: Pokud jste součástí skupiny DB proč zde tedy není stejný standart jako v Německu, nebo je snad značka DB pouze reklamní slogan? Josef
OTÁZKA: Neříkám, že je to chyba jen Arrivy. Mně jako cestujícímu v Libereckém kraji, chybí domluva Arriva+ČD ohledně akceptování slev, jízdních dokladů apo. Proč toto funguje např.v Ústeckém kraji (švestková dráha)? Radek
OTÁZKA: Mohli by jste laskavě předat vaše vlakové linky zpět ČD. Nízká kvalita vašich služeb ohrožuje životy cestujících a bezpečnost na železnici. Novák
OTÁZKA: Není ostuda nebo amaterismus vůbec vyjet se starými ze šrotu vyřazenými vlaky z Německa, které x let nejezdili, nebýt připraven na české specifické podmínky a hrát si na železničného dopravce? Štefan
OTÁZKA: Proč se ve vlaku netopí? Jela jsem o víkendu v 7.20 a vlak totálně vymrzlí. Nemluvím o tom, že průvodčí neumí ani zavřít dveře. Takže když vlak stojí ve stanici, čeká na odjezd tak to ještě víc profoukne. Jela jsem o 5 dní později. Opět se netopí, průvodčí první den v práci, nic neuměla, na vše se omlouvala a nějaká asistence zkušeného kolegy nulová. Hrozné, nikdy více s Vámi Eliška
OTÁZKA: Jaké personální důsledky vyvodíte kvůli nepodařenému startu? V každé jiné firmě by již takový ředitel který za to odpovídá nebyl. Josef
OTÁZKA: Je zřejmé, že tak složitou záležitost, jakou je provozování osobní veřejné dopravy, nezvládáte. Moc dobře jste věděli dlouho předem, že budete potřebovat vozidla, personál, odbavovací strojky a nakonec jste evidentně začali jezdit s nějakými narychlo sesmolenými zbytky. Zlaté České Dráhy. Martin
OTÁZKA: Jakou plánujete další modernizaci souprav a nějaké novinky, co se týče vlaků? A jaký je stav vašich zaměstnaců? A co se týče cizinců - jak je to s nimi a informací, že neumí česky, apod. Díky Filip Formánek
OTÁZKA: Naši mašinfírové musí mít seznání s tratí, absolvovat řadu zkoušek na daný typ stroje, musí procházet zdravotními prohlídkami, dělat testy na postřeh a podobně... To by mě zajímalo, zda to všechno ti bulhaři taky absolvovali... Zdeněk Wernhart
OTÁZKA: A jště jedna otázka - máte pocit, že ČD mají strach z nástupu konkurence do dotované dopravy? Já si totiž myslím, že jim to jedině prospěje, když budou mít v rybníku jinou rybu a důvod snažit se víc. Marta Hrušková
OTÁZKA: Rád bych se zeptal pana ředitele, jestli má pocit, že Ministerstvo dopravy měří všem stejným metrem. Je podle mě v pořádku, že Arriva dostala pokutu za nedodržení standardů kvality na rychlících, ale upřímně, pokud by MD stejně přistupovalo k ČD, tak by se nedoplatily. Třeba jen náhrady 40 let starými vozy na rychlících praha - brno místo moderních nízkopodlažních a v jízdním řádu uvedených Panterů - jak to, že tohle státu nevadí? Jako kdyby MD bylo orgánem ČD pro trestání konkurence. Marta Hrušková
OTÁZKA: Když už proběhla rekonstrukce souprav, proč nebyla do souprav instalována klimatizace nebo větší okna? V létě to asi nebude úplně fajn, že? Díky za odpověď Filip Formánek
OTÁZKA: Jak dostanete do Vašich souprav vozíčkáře? Na rychlících z Prahy do Rakovníka jsou všude schody... Viděla jsem tam "rvát" kočárky Věra
OTÁZKA: Všímá si firma názorů a komentářů šotoušů? Doporučuji Jaromír Korka
OTÁZKA: Na předchozí otázky Vám nemusí ani odpovídat pan ředitel .Věc je uplně jednoduchá DB poslalo do své KOLONIE šrot odstavený několik let na jednom z nádraží na které si zrovna nemužu vzpomenout ale nebyl by problém to vyhledat. Bohužel Němci si mysleli že hloupé čechy opijí rohlíkem jako už mnohokrát.Ale tentokrát to přehnali a narazili .Už opravdu nejsme nějaký balkán za který nás považují.Měl by tvrdě zasáhnout DU a odebrat licenci tak jak už několikrát učinil i za mnohem menší provinění.Statisícové i milionové pokuty nic neřeší pro takový kolos to nic neznamená viz. WW diesel.Chtělo by to exemplární potrestání pro výsstrahu ostatním. Josef Zehnalek
OTÁZKA: Jako cestujícímu, který jezdi denně do práce mi vadí že v cele vlakové soupravě je jen jedno WC. Stává se bohužel že i toto jedno WC je nefunkční. V 21. Století je toto nemyslitelné a snižuje to komfort cestujícího. Už ani nemluvím o hygienických podminkach, které nastanou v letních měsících. U ČD je v každém vagonu WC a když je jedno mimo provoz máte možnost přejít do dalšího vagonu. Nováková Blazena
OTÁZKA: Jako cestujícímu, který jezdi denně do práce mi vadí že v cele vlakové soupravě je jen jedno WC. Stává se bohužel že i toto jedno WC je nefunkční. V 21. Století je toto nemyslitelné a snižuje to komfort cestujícího. Už ani nemluvím o hygienických podminkach, které nastanou v letních měsících. U ČD je v každém vagonu WC a když je jedno mimo provoz máte možnost přejít do dalšího vagonu. Nováková Blazena
OTÁZKA: Prosim jak je mozny ze Arriva, ktera mela mnohem lepsi vychozi podminky nez ostatni soukromy dopravci, tj podporu DB se vsim co k tomu patri, at uz nahradni dily nebo financni podporu, dopadla o tolik hur? Jake personalni dusledky z toho Arriva vyvodi? zeleznicar v duchodu
OTÁZKA: PS. Potěším Vás .Nejste v tom sami stejné prasárny provádí i někteří strojvedoucí čd OCU střed bývaléDKV P.Vršovice táké vozí lidi apak jdou na přivýdělek k EZ. Josef Zehnalek
OTÁZKA: K předchozí otázce .Víte že Vám hrozí za jednání těchto jedincuhrozí až odebrání licence pro provozování drážní dopravy ze strany DU ???????. Josef Zehnálek
OTÁZKA: Pane řediteli .Víte že máte problém se strojvedoucími z Bulharska ale ještě větší s lidmi kteří kVám přešli vloni na sklonku roku a kteří pracují i 36 hodin v kuse??????!!!!!!!!!!!.Jezdí na prac. vlacích u EZ pak vozí lidi u Vás a pak opět na pv uEZ????????????!!!!!!!!!!!!!.CO VY NA TO ??????????. Josef Zehnálek
OTÁZKA: Pane řediteli .Víte že máte problém se strojvedoucími z Bulharska ale ještě větší s lidmi kteří kVám přešli vloni na sklonku roku a kteří pracují i 36 hodin v kuse??????!!!!!!!!!!!.Jezdí na prac. vlacích u EZ pak vozí lidi u Vás a pak opět na pv uEZ????????????!!!!!!!!!!!!!.CO VY NA TO ??????????. Josef Zehnálek

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.