"Na základě stížností diváků jsem požádal o jednání se zadavatelem sponzoringu, firmou BPA, která je majitelem prostoru, kde se sponzoring vysílá. BPA naše připomínky akceptovala a sponzorský odkaz na tento produkt bude během mistrovství světa stažen z vysílání," řekl na jednání rady ČT Petr Dvořák.
Podle něj diváci nesli nelibě, že reklama na přípravek, který slibuje zlepšení erekce, běží i v odpoledních hodinách.
Stažení reklamy potvrdila také firma BPA Sport Marketing. "Vyhověli jsme ČT, s níž jsme dlouhodobí partneři," uvedla předsedkyně představenstva firmy Jana Obermajerová. "Reklamu na tento přípravek nahradíme něčím jiným. S ČT jsme se na tom už domluvili. Podcenili jsme, že by to mohlo vyvolat negativní reakce," řekla iDNES.cz Obermajerová.
Firma, která Clavin prodává, proslula reklamami s rohatým ďáblem obklopeným spoře oděnými ženami. Nebo reklamou, kdy se krasavice vrhají lačně na muže.
Reklama divákům a posluchačům vadí už delší dobu. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) i televize na ni dostávají stížnosti opakovaně. Už loni ale RRTV rozhodla, že reklama na tento doplněk stravy, odvysílaná například v březnu na Českém rozhlasu Radiožurnálu, neodporovala zákonu.