Zdárně si skupina Prima vedla i v mladší cílové skupině 15-54 let, kde ročně její sledovanost vzrostla o 1,93 procentního bodu, share 23,22 %.
Historicky nejsledovanějším pořadem na Primě byla loňská prezidentská debata – Česko hledá prezidenta, kterou sledovalo 2 243 000 diváků ve věkové skupině 15+. Mezi filmy zabodovala premiéra rodinné komedie Špunti na vodě,kterou si před letními prázdninami nenechalo ujít přes milion diváků ve stejné věkové skupině. Nejsledovanějším primáckým seriálem se stala třetí série Poldy, kterou průměrně sledoval milion diváků, share 24,06 %.
Kanál Prima COOL si loni polepšil v mladší cílové skupině 15–40 let. Podíl na celodenní sledovanosti byl 7,09 %, zatímco v hlavním vysílacím čase 7,75 %. Největší popularitě se těšil film Mumie, který vidělo 356 tisíc diváků ve skupině 15+.
Filmový kanál Prima MAX si zase oblíbili diváci z cílové skupiny 15–69 let, ale i 15+. V této cílové skupině byl share 2,18 %, prime time 2,26 %. Rekord tu drží kultovní snímek Rambo II, který si v polovině září pustilo 271 tisíc diváků starších 15 let.
Dařilo se také kanálu Prima LOVE, který se vrátil k růžově barvě a zaměřil se na romantickou tvorbu. Průměrně měl celodenní sledovanost 2,21 %, v hlavním vysílacím čase pak 2,17 %, u diváků ve skupině 15+.
Meziročně vzrostla sledovanost i kanálu Prima ZOOM, který se zaměřuje na dokumenty. Průměrná celodenní sledovanost byla ve skupině 15+ 1,79 %. Nejpopulárnější dokument Yellowstone vidělo 140 tisíc diváků.
Na Velikonoce se Prima spustila nový kanál Prima KRIMI, který měl průměrný celodenní podíl na sledovanosti 1,80 % a v prime time pak 1,69 % v CS 15+. U diváků nejvíce zabodoval film Dívka ve vlaku.
Rekordní hodnoty zaznamenala také onlinová sekce skupiny Prima. V prosinci počet video views meziročně vzrostl o 69 % na 55 534 768 zhlédnutí. Oblíbený kulinární web Prima FRESH v závěru roku dosáhl druhé nejvyšší návštěvnosti od spuštění, 939 967 reálných uživatelů. Mimo vaření diváky v prosinci přilákal i video archiv HbbTV, meziročně jeho návštěvnost vzrostla o 92 % a počet zhlédnutí videí o 121 %.
Eventy skupiny Prima, které pořádá primácká agenturou Solootions, v roce 2018 navštívilo přes 200 tisíc lidí.