Na přímé spojení metrem do centra Prahy se mohou lidé z Letňan těšit už v roce 2008.
Na prodloužení trasy C, stejně jako na stavbu severozápadní části vnitřního městského okruhu a přestavbu čistírny odpadních vod, město uvolní 40 miliard korun, uvedl ekonomický náměstek primátor Petr Hulinský.
Naopak smůlu mají ti, kteří bydlí v Motole, Ruzyni, Písnici a dalších částech města, kde je plánována nová trasa D nebo prodloužení linky A ze stanice Dejvická. Ty se začnou stavět, až na ně budou peníze. Diskuse o tom, zda nejprve stavět linku D, nebo začít s prodloužením trasy A, očekává Hulinský teprve za šest až sedm let.
Letos podle Hulinského čeká město debata o tom, jak financovat okruh mezi Malovankou a křižovatkou Pelc-Tyrolka. Jedna z variant je, že by se na něm podíleli také soukromníci, takzvaný PPP projekt. "Vybereme způsob, který bude nejlevnější," řekl náměstek.