„Velmi si vážím toho, že mohu společně s kolegy pokračovat v práci pro komunitu profesionálů v oboru komunikace a public relations. PR Klub jako profesní asociace hájí zájmy více než dvou set členů, z nichž většinu tvoří zadavatelé na pozicích ředitelů či manažerů komunikace a vnějších vztahů, tiskoví mluvčí a další experti na oblast PR, například z řad majitelů či seniorních manažerů PR agentur,“ uvedl staronový předseda klubu Pavel Vlček.
PR Klub spustil nominace na Mluvčího roku 2020 |
V pětičlenném Výkonném výboru nově usedne Patricie Šedivá, manažerka externí komunikace Coca-Cola. Pokračovat v něm nadále budou Jana Náchodská, tisková mluvčí Agentury pro podnikání a inovace, a Jan Osúch, PR ředitel Travel Advance.
Členové v rámci shromáždění ocenili i úspěchy organizace v uplynulém roce, zejména rekordní nárůst členské základny PR Klubu, a historický úspěch oborové soutěže Zlatý středník, který registroval přes 400 projektů. Soutěž navíc poprvé v historii hodnotila i projekty ze Slovenska.
„Jako organizace sdružující primárně zadavatele budeme ještě intenzivněji spolupracovat s majiteli a vedením agentur poskytujících služby v oblasti komunikace. Cílem je, aby na jedné straně zadavatelé měli lepší přehled o nabídce, zkušenostech a schopnostech agentur, a na straně druhé, aby agentury získaly mnohem lepší přehled o potřebách zadavatelů,“ doplnil Vlček.
Ve funkcích do konce volebního období pak pokračují členky Revizní rady PR Klubu: Alexandra Ruberová, jednatelka Conso Eminens, Denisa Ratajová, vedoucí komunikace Sue Ryder, a Lucie Zaki, šéfka marketingu Neeco Global ICT Services.
Členská základna na shromáždění ocenila i novinku uplynulého roku, spuštění PR webinářů, které doplnily portfolio akcí klubu, a zároveň pomohly překlenout období koronavirové krize. Šestice online setkání a odborné diskuse se v době pandemie pravidelně účastnilo několik desítek lidí.
PR Klub je sdružením profesionálů v oblasti PR a jeho cílem je podporovat profesní rozvoj členů i oboru. Pravidelně organizuje neformální setkání a vzdělávací akce určené k profesnímu rozvoji členů a zájemců o obor public relations. PR Klub je jednou z nejstarších oborových profesních organizací, vznikla před více než dvaceti lety.