"S podvodnými praktikami firmy Vegas se přitom již čeští spotřebitelé několikrát setkali," připomněla mluvčí SOS Ivana Picková.
Před několika lety firma oznamovala lidem, že vyhráli zájezd do Paříže. K tomu, aby do města nad Seinou odjeli, údajně stačilo poslat určitou sumu na varšavskou adresu a zatelefonovat na číslo s vysokou tarifikací.
Nemálo lidí podvodníkům naletělo, ale krásy francouzské metropole jim zůstaly utajeny, řekla mluvčí. Firma totiž zmizela a na její varšavské adrese se nikdo nezdržoval.
Po čase přišla s další akcí. Tentokrát měla věštkyně Esmeralda pro spotřebitele dvě zprávy. Tou špatnou bylo, že na ně číhá veliké nebezpečí, tou dobrou, že právě ona je před ním ochrání. Jen pár set korun na udanou polskou adresu mělo stačit k tomu, aby odesílatele v životě čekaly jen samé krásné zážitky.
SOS proto spotřebitele před podobnými praktikami podvodníků varovalo. Lidé by se podle Pickové měli zamyslet, zda mohli vyhrát v soutěžích, jichž se nezúčastnili.
Také vždy, než někomu na sebe poskytnou kontaktní údaje, by si měli uvědomit, že je někdo může zneužít.