Na nový post přechází Fryš po dvouletém působení ve firmě, kde doposud řídil digitální vývoj.
„Czech News Center je mediálním domem, který se v posledních letech dynamicky mění. Zatím jsem měl možnost společně s vývojovým týmem hledat a uvádět do praxe optimální řešení pro distribuci našeho obsahu ke čtenářům, v takové podobě, která odpovídá dnešním digitálním požadavkům. Věřím, že tato zkušenost mi pomůže chápat klientovy potřeby v celkové šíři marketingového a produkčního pohledu,“ uvedl k přesunu Petr Fryš.
Fryš sbíral zkušenosti na různých pozicích jak na straně publisherů – Seznam.cz, Centrum.cz, tak na straně mediálních a komunikačních agentur – MediaCom Praha, Omnicom Media Group.
Michal Heisig, který vedl online inzerci v CNC poslední dva roky, posílí od 1. července Trading oddělení mediální agentury OMD Czech (skupina Omnicom Media Group).
S těmito přesuny souvisí také povýšení Filipa Topola, který působil v online vývojovém týmu CNC na pozici seniorního projektového manažera a nyní převezme část Fryšovy agendy z nové pozice Head of Product. Část vývojové agendy zůstane přímo pod taktovkou Juraje Felixe, jednoho z generálních ředitelů CNC.
Czech News Center vydává například deníky Blesk, Aha!, Sport nebo E15.