On-line rozhovor se šéfem Student Agency Radimem Jančurou

Radim Jančura, Student Agency
velikost textu:
vydáno 18.4.2008 13:00
Byly to první žluté autobusy, s kterými Radim Jančura před čtyřmi lety začínal "žlutou revoluci" v tuzemské autobusové dopravě. Bojoval také za to, aby politici v tramvajích, vlacích a autobusech své cestování zaplatili. Teď bojuje za "žlutou revoluci" na železnici.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 18. dubna 2008 do 13:20

OTÁZKA: Pane Jančuro, máte nějakou neřest? Myslím cigarety, alkohol, megadávky sladkého nebo třeba ulítávání si na videohrách? Díky za odpověď a pěkný víkend:-) mike
Radim Jančura, Student Agency Jancura: Pivo, a po tříleté přestávce s kouřením opět cigarety.... budu muset na sobě opět zapracovat! 18.4.2008 14:39
OTÁZKA: Dobrý den...,před pár dny jsem jel s SA z nejmenovaného města a jelikož jsem též řidič autobusu,mluvil jsem s kolegou /váš šofér/ jak se jezdís digitální kartou do tachgrafu,co bezpečnostní přestávky a jak dodržuje rychlost atd,prostě takový ty "šoférský věci". No a odpovědi mě trochu zamrazily,omezovač na 117 km/h,8 dní za volantempauzy dodržené ale stejně,pokud se nemýlím,tak se smí jezdit pouze 6 dní v kuse a rychlost na omezovači je u většiny busů na cca 105 km/h. Co vy na to...? Záměrně neříkám,odkud a kdy jsem jel,,protože nechci tomu dotyčnému způsobit sebemenší problém u zaměstnavatele,tedy u Vás... Jinak pěkný den... Jakub T. johan222
Radim Jančura, Student Agency Jancura: Většina našich busů (na rozdíl od konkurence)je vybavena čipovými tachografy. Práce řidiče se s řidičem nese na jeho čipu, kdykoliv má právo policie, celnící i úřady si stáhnout údaje z jeho karty. Pokud by to tak bylo, přišel by o řidičák i práci. 18.4.2008 14:42
OTÁZKA: Děkuji za žluté a kvalitní autobusy, těším se cestování vlakem, kdy ČD proženete perka. Barbora F.
Radim Jančura, Student Agency Jancura: :-)na to se taky moc těším 18.4.2008 14:42
OTÁZKA: Dobrý den, velice často jezdím na Slovensko do Zvolena.Vaše pravidelná linka jezdící do Košic však zastavuje v Banské Bystrici, ale poté pokračuje na Košice přes Zvolen kde však už nestaví. Bylo by složité přidat zastávku i ve Zvolenu? Zastávka mimo jízdní řád by byla si problém, že? A ještě jedna otázka: jakým způsobem máte zajištěnu zpětnou vazbu od cestujících, kteří mohou mít různé návrhy, stížnosti atd? Zjišťujete nějak pravidelně "náladu cestujících"? Děkuji za odpovědi a přeji hodně úspěchů hlavně s těmi "vláčky". Frantik
Radim Jančura, Student Agency Jancura: Připravujeme nové spoje do Košic, budeme přes BB a Zvolen jezdit mnohem častěji. Naopak dáme přednost Zvolenu před BB, neboť je "předměstím" krajského města BB. Zpětná vazba - ve všech síťkách je způsob, jak nahlásit jakoukoliv závadu především vůči posádce. Já osobně jsem sběratel bonzu od cestujících proti svým vlastním lidem. Zni to nehezky, ale toto stejně platí jen pro několik jedinců z našich řad, kteří nepochopili, že ten, kdo je platí nejsem já, ale klient. 18.4.2008 14:45
OTÁZKA: Krásný den pane Jančura,nemáte pocit,že rezervační systém Megabus.cz je lepší než ten Váš???dobře nejdou tam sms,ale jsou tam Low Coast jízdenky a ty jsou lepší. Víte proč jste označováni za nekalou konkurenci???asi ano že??stále vyplácíte řidičům platy v obálkách při zásobování??stále jezdí někteří řidiči na karty dispečerů atd???nebojíte se trochu že na Vás taky jednou dojde???Ve vašich autobusech beulas aura je poměrně málo místa na nohy neplánujete ubrat alespon 2sedačky???mějte se Zlutý mor
Radim Jančura, Student Agency Jancura: Megabus.cz je zracený projekt, který za pár měsící vyšumí. Víte, matematika má svá pravidla. Prodáte-li jednu jízdenku za 1 Kč, musíte jinou prodat za mnohem více. Systém student agency je lowcoast, držíme ceny jak to nejníže jde, zisk máme 1 kč z jízdenky a já věřím, že tu kačku si zasloužíme. Výplaty - máme 950 zaměstnanců - to je ale pánečku obálek, ne? A že to ještě neprasklo? :-) Řidiči na karty dispečerů - máme 250 řidičů a 2 dispečery!! To přeci nesedí, ne:-). Místa v Beluasích - nenejdete bus v ČR na pravidelné lince, který my měl více prostoru na nohy. Min. požadujeme od výrobce rozteče 80 cm. 18.4.2008 14:50
OTÁZKA: Zdravím Vás, co hodláte dělat s velmi riskantním výstupem v Paříži? Autobus Vás de facto vyplivne na uzoučký pás před velmi frekventovanou silnici. Až se divím, že to ještě někdo neodnesl svým zdravím nebo životem. Prudil
Radim Jančura, Student Agency Jancura: Zastávka v Paříži je neštěstí. Máme zastávku schválenou oběma ministerstvy - F i CZ. Autobusové nádraží, kde provozovatel je zároveň kunkurent, francouzský EUROLINES nás na bus nádraží nepouští, takže vystupujeme hned vedle. Podali jsme stížnosti, ale je to cizí země, naše právní možnosti jsou zde omezené. Takže jsme podali žádost o změnu zastávky, budeme jezdit ještě z lepšího místa:-). Ať si trhnou! Mohli vydělávat peníze za uživání nádraží... 18.4.2008 14:54
OTÁZKA: Dobrý den, jezdím na trase Hradec Králové Karlovy Vary. Dělal jsem si naději, že rozšíříte své žluté autobusy i na trasu Hradec Praha. Proč omezujete rozšiřování na další trasy, když kvalita Vašich sužeb je jistě vyšší než většiny ostatních provozovatelů dopravy , a o cestující byste jistě neměl nouzi? Jaroslav Novotný
Radim Jančura, Student Agency Jancura: Dobrý den, tak toto je poslední otázka, kterou jste mi za těch 15 minut pro vás, ale již 2 hodiny pro mne poslali. Budete-li mít kdykoliv jakékoliv otázky sedím stále na e-mailu od ráno do večera na jancura@studentagency.cz. A teď k otázce: Linka HK - Praha je fakt dobrá, dokonce náš pražský manager mi na ni "ukecával" minulý týden. Mohli bychom jezdit na Černý most, doba jízdy hoďka, jízdné 90-95 Kč. Jenže ztráta z poloprázdných busů během prvních 3 měsíců by vyšla na 6-8 mil. Kč. Musíme našetřit 150 mil Kč, abychom se pustili do vlaků, pokud nám chcete pomoci, kupte si u nás letenku, ušetříte a pomůžete:-). Přeji vám hezký víkend, snad bude hezky:-) Radim Jančura 18.4.2008 14:58

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.