On-line rozhovor s ředitelem DP Praha Martinem Dvořákem
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 9. srpna 2007 do 9:40
OTÁZKA:
Vím, že jste skvělý hráč golfu, na hřištích však letos vidět příliš nejste.
Mohu to chápat tak, že být ředitelem DP Praha je náročnější než být ředitelem Primy?
pavel Schreiber
ODPOVĚĎ:
Nevím, který kamarád mi tuto otázku posílá, ale je pravdou, že momentálně mám opravdu jiné priority, primárně pracovní, které mi neumožňují realizaci svých koníčků naplno.
9.8.2007 10:25
OTÁZKA:
Dobry den,
nemate v umyslu, nahradit co nejvice normalnich autobusu nizkopodlaznimi? Myslim, ze soucasny pocet nizkopodlaznych autobusu je hodne nedostacujici.
Rhea
ODPOVĚĎ:
V rámci obměny vozového parku budeme zvyšovat počet nízkopodlažních autobusů, jen pro Vaši informaci, zase tak málo jich nemáme a je jich kolem 400.
9.8.2007 10:26
OTÁZKA:
Pane řediteli, orintační systém v Metru je katastrofický, nedivím se turistům a mimopražským, že bloudí.Když sjedu do stanice metra tak musím dojít až na metr k orientační tabuli, abych zjistil, kde jsem a ze které strany mi to jede.Mám X nápadů jak to vylepšit.kahrcmi@seznam.cz
Míra C.
ODPOVĚĎ:
Na tuto oblast jsme vytvořili pracovní tým, složený nejen ze zaměstnanců DP, takže Vaše náměty jsou více než vítány a můžete je zaslat na adresu pecenyo@dpp.cz.
9.8.2007 10:28
OTÁZKA:
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat kolik DP zaměstnává revizorů a jaký je systém jejich odměn. Děkuji
Ravik
ODPOVĚĎ:
Počet revizorů je kolem 130 a pokud chcete znát systém jejich odměn, tak se přihlašte do výběrového řízení na nové revizory.
9.8.2007 10:29
OTÁZKA:
Dobrý den, nesouhlasím s Vaším tvrzením o snížení intervalů na trase B. Dnes ráno jsem nedoběhla vlak v 6:10 ze stanice Anděl do centra a další jel až v 6:16. Navíc přijel tak plný, že jsme se do něj nemohli dostat. Těch 6 minut je snížený interval?
Jana
ODPOVĚĎ:
Mrzí mne Vaše negativní zkušenost, ale opravdu v rámci technických a finančních možností intervaly snižujeme.
9.8.2007 10:30
OTÁZKA:
Když jsem se v minulosti soukromě ptal manažerů DP, proč neuzavřou Metro turnikety aby nejezdili ledé načerno, odpovídali unisomo, že prý by to bylo "Sociálně necitlivé".Když to může jít v Torontě, Paříži , Londýně, proč ne tady? Proč musí hlupáci platit neustále vyšší jízdné, aby se podvodníci mohli vozit zdarma? Jde to jinde proč ne tady. Jde o to jen cestující převychovat. Těch pár hrubiánů co kontrolují jízdenky to nezachrání. Donuťte cestující platit a snižte jízdné. I v travajích a autobusech.
Luis 9
ODPOVĚĎ:
Rozhodně nejde o sociální necitlivost, ale o ekonomické náklady a logiku. Instalování turniketů a jejich obsluha by bylo extrémně finančně náročné a únik z nezaplacených pokut dle našich zkušeností by tuto investici ani zdaleka nepokryl.
9.8.2007 10:32
OTÁZKA:
Dobrý den. Berete jako svůj hlavní úkol udělat z DP výdělečnou (nebo co nejméně prodělečnou) firmu, nebo je pro Vás důležitější zajistit bezproblémovou a dostupnou dopravu po Praze?
Dan
ODPOVĚĎ:
Obojí a tyto věci se nevylučují a již jsem mnohokrát řekl, že peníze, které ušetříme optimalizací a vnitřními úsporami, budeme zpětně reinvestovat do dopravní infrastruktury a zvýšení komfortu cestujících, ale i zaměstnanců.
9.8.2007 10:34
OTÁZKA:
Dobrý den pane řediteli,
v prvé řadě bych Vám chtěl popřát mnoho úspěchů ve vedení tak velké firmy, jako je DP. Mám na Vás dotaz, týkající se nových tramvají Porsche. V poslední době se mi naskytla vícekrát příležitost jet touhle tramvají. Mám pocit, že jich je víc a víc, což je skvělé. Budou i nadále přibývat? Pro nás jako důchodce je to nezbytné a opravdu skvělé svezení. Díky a ještě jednou - držíme palce. Radek Černý a kologevé
Radek Černý
ODPOVĚĎ:
Za tuto otázku mimořádně děkuji, protože na ní je vidět, jak se nejsme schopni nikdy zavděčit všem. Takže mám radost, že se nové tramvaje někomu líbí a že nám to napsal.
9.8.2007 10:36
předchozí | 1 2 3 | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.