Tomio Okamura on-line

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 27. července 2007 do 14:15

OTÁZKA: Dobrý den, pane Okamuro! Mají japonští turisté zájem i o zajímavá "neznámá místa" v ČR, nebo jestli si vybírají podle mediální známosti místa (např. Karlštejn, Karlův most v Praze, Český Krumlov atd.). Jakou u nich hraje roli to, že místo či stavba sjou na seznamu UNESCO? Samozřejmě nemyslím všechny japonské turisty, stačí aspoň třetina, které by bylo možné nabízet "průzkumnickou" turistiku. Děkuji Vám! Honza Honza
OTÁZKA: Dobrý den pane Okamuro. Rád si přečtu Vaše názory a zkušenosti z oblasti cestovního ruchu. Mám jeden konkrétní dotaz. Známý zakoupil dovolenou v hotelu v Egyptě podle svých představ už před půl rokem. Odlétat má za týden. V posledním měsíci až dvou se ale prokazatelně změnily služby a kvalita v hotelu natolik negativně, že klienti "jeho" CK houfně žádají o přesun do jiného hotelu nebo jsou danou CK přesouváni po několika dnech. Jak má tento člověk postupovat, aby nebyl nucen trávit 14 dní dovolené v hotelu, jehož kvalita šla rapidně dolů, příp. jak žádat po CK, aby jej ubytovala v jiném hotelu ve stejné destinaci se stejným počtem hvězdiček. Díky. Pěkný den. limach
OTÁZKA: Zdravím Vás, sleduji vaše profesionální vystupování v TV šotech a chci pogratulovat, že narozdíl od jiných tiskových mluvčích (chrličů mlhy) vaše věty dávají smysl a sdělují váš názor nám zákazníkům CK. Jen tak dále ! Zeptal bych se vás, zda jste se narodil a vyrůstal v ČR skrze vaše exotické jméno. Díky... Dan Zlín
OTÁZKA: Dobrý den, poslouchal jsem Váš rozhovor o klesajícím přílivu turistů do Prahy, nemyslíte si, že turisté do ČR nejezdí proto, že kromě Prahy tady už nic není a tu od revoluce už všichni viděli? Reb
OTÁZKA: Jaký je Váš názor na ceny zájezdů českých cestovek, kdy jsou uváděny bez dalších povinných příplatků. Jaké vidíte v tomto směru řešení ? Václav
OTÁZKA: Vážený pane Okamura, chtěla bych se Vás zeptat na situaci ve firmě Suntimes Tours, máme od nich zakoupený zájezd a jejich jméno bylo včera uvedeno v MF s odkazem, že majitel není k zastižení. Děkuji A.Poláková
OTÁZKA: Dobrý den, slyšel jsem, že pojistka´CK nemusí být do výše 100%. Může se tedy stát, že CK je pojištěna jen třeba na30% a klienti dostanou v případě krachu jen tuto výši zpět? Děkuji Vašek Bisaha
OTÁZKA: Dobrý den, po té, co jsem s českými cestovními kancelářemi navštívil Řecko, Itálii a Španělsko, jezdím na dovolené raději vlastním autem nebo s cestovkami z Německa. Divíte se mi? Jak hodnotíte kvalitu, nabídku a servis tuzemských cestovek? harryd
OTÁZKA: Je kontrola CK ze strany Asociace dostatecna? dan
OTÁZKA: Dobrý den, jak se dá reálně - nikoliv pouze proklamativně - ve skutečnosti prorazit monopol Prahy a částečně i Karlových Varů a Krumlova v incomingu? Kolik to dle Vás bude stát (pokud je to vůbec možné), jak dlouho to bude trvat a má to vůbec smysl? Nepotírá masový CR intimitu místa? premysl
OTÁZKA: je pravda ze za krachem cestovek stojí hlavně nízké marže způsobené konkurencí ? bel_morfeus
OTÁZKA: musím říct, že na mne působíte hrozně seriózním a slušným dojmem a sympaticky. Jak moc vám osobně lidi připisují krachy cestovek když jste jakoby jejich mluvčí? mike
OTÁZKA: Dobrý den, chci se Vás zeptat, proč místo místních průvodců v japonském jazyce, vozíte své průvodce z Japonska? Tímto berete práci místním průvodcům... Děkuji. S pozdravem Karel Karel
OTÁZKA: Dobry den. Chtel jsem vas jen pozdravit. Osobne Vam fandim. Vase CV je uctyhodne. Cavity
OTÁZKA: Dobry den,z profesnich duvodu by me zajimalo jaka je situace v momente, kdy skonci svoji cinnost cestovni kancelar specializujici se na incoming a nezajisti sluzby jak zahranicnimu partnerovi tak subjektum v CR a zdali jste jiz neco takoveho v Asociaci resili...ma majitel teto CK take zakaz podnikat dal v cestovnim ruchu? Alena Nová
OTÁZKA: Dobry den. Nevite jestli se pripadne jedna o primem leteckem spojeni s Japonskem? Petr Vales
OTÁZKA: Dobry den, chtel bych se zeptat, zda mam narok vyzadovat po CK ukazani originalu certifikatu o pojisteni proti upadku nebo jen kopie. Vitek Moser
OTÁZKA: Všera jsem sledoval vaše odpovědi na konkurečním serveru a odpovídal jste velmi "diplomaticky" , takže ani nemá cenu se ptát, protože se od vás nic nedozvím... Josef
OTÁZKA: Víte, jak nejrychleji naporcujete kačenu? Mojmír
OTÁZKA: Zajímalo by mne, jak je to s odpovědností za zájezdy v případě zprostředkovatelských cestovních kanceláří na internetu jako je Invia.cz, které nabízejí zájezdy od různých cestovních kanceláří a nevěřím, že by měli vlastní kontrolní mechanismy jak zabránit zájezdům, jejichž koupě by mohla mít problematické následky. Druhý dotaz bych na vás směřoval jako na občana japonska a zajímalo by mne kterou obecnou českou vlastnost považuje za pozitivní a s kterou se jako cizinec těžko smiřujete? mira
OTÁZKA: Dobrý den, dokážete odpovědět z jakého důvodu je většina významných českých CK dražších proti významným např. německým CK? Srovnání služel je taktéž nepříznivé pro klienty českých CK, děkuji. Ralf
OTÁZKA: Preji hezky den. Dotaz: Proc bych mel na dovolenou jezdit s cestovkama ? Petr
OTÁZKA: Jak může 1 majitel (z největší pravděpodobností podvodník), vlastnit 2 cestovní kanceláře, které čirou náhodou krachnou v jeden den? Božena
OTÁZKA: Da se nejak predem poznat z pozice zakaznika, ze CK ma problemy? Dekuji. Klara.
OTÁZKA: Proč by měl člověk v době neustávajícíh krachů CK kupovat zájezd u CK a ne přes internet - ubytování přímo u poskytovatele, letenku přes rezervační systém? Milan
OTÁZKA: Proč se nejmenujete Tomáš? Dežo
OTÁZKA: Z jakeho duvodu tyto 2 cestovky zkrachovali? Bylo to vytunelovani, nebo to jenom neufinancovali? Vasek
OTÁZKA: Dobrý den, myslíte, že i české cestovky dostanou "cenový rozum", nebo budeme raději stále více jezdit s těmi německými? Ivan
OTÁZKA: Dobry den. Rad bych se zeptal jak je to s platnosti smluv s CK, ktere jsou uzavreny pomoci Internetu, to znamena ze smlouvy jsou v elektronicke podobe, s naskenovanymi podpisy a razitkem. Neni potom treba problem s takovou smlouvou u pojistoven v pripade krachu CK ? Dekuji a preji hezky den Petr Bareš
OTÁZKA: Zdůvodněte prosím, proč u nás mohou provázet své klienty cizí průvodci, kteří do naší země přijedou a nemusí si najmout českého průvodce tak, jak je to v zahraničí všude zcela běžné. Děkuji. Olga
OTÁZKA: Pane Tomio, jsem presvedcen, ze jste skutecne muz na svem miste. At se Vam dari. Jsem docela zoufaly ze situace tykajici se nasich hotelovych sluzeb v ruznych reigonech CR. Mnohokrat jsem mel nabidky na poradani akci pro zahranicni turisty, ovsem kvalitni 4 hvezdickovy hotel, ktery napriklad asijsti turiste vyzaduji, citelne chybi. Rovnez i siroka skala bezchybnych sluzeb chybi. Jsme na tom skutecne tak spatne? Petr
OTÁZKA: Dobry den! Jsem spise vyznavacem individualni turistiky, tzv. batuzkar, ale parkrat uz jsem s cestovkou taky byl. Myslite si, ze cestovky za nase penize nabizeji adekvatni sluzby? Po revoluci jsem byl s CK Vitkovice Tours a s CK Alexandria. Prvni jemnovana byla vicemen v pohode, i kdyz hotel v Cerne Hore podle mne neoodpovidal pobytovemu zajezdu v hotelu, ale s CK Alexandria jsem byl dost nespokojen (napr. nas vysadili kdesi za mestem u benzinove pumpy s tim, ze si pro nas nekdo z mistni cestovky dojede apod.). Tolik tedy me zkusenosti a nastineny dotaz. R.
OTÁZKA: Cestovky mě nezajímají, ale zeptejte se v redakci, proč tu nejsou diskuse u článků o romech?! Standa Dolinek
OTÁZKA: Jsou klienti cestovek nepoucitelni, kdyz si nezjistuji, s kym jedou, ale ridi se pouze cenou? Ales
OTÁZKA: Dobrý den, v čem vidíte hlavní problém krachů cestovek v ČR? Jinde v Evropě takové problémy (v tomto měřítku) nejsou. cbx
OTÁZKA: Dobrý den , myslíte si, že vzhledem k odlivu českých zákazníků CK k německým, které poskytují levnější a komfortnější zájezdy, bude i nadále docházet ke krachu malých CK ev. k fůzím těch velkých s německými? Petr Olejníček
OTÁZKA: Vážený pane Okamuro, neuvažujete o tom, že byste jako Asociace CK iniciovali jednání s cestovkami, aby začali uvádět v reklamách, prospektech a všech dokumentech vždy plné ceny zájezdů a prodávaných služeb? Myslím, že by takové jednání bylo férové, protože když si jdete koupit do obchodu mléko, tak nemáte cenu jedné krabice rozepsanou na regále cena mléka: 8,60 CZK a pak u kasy dopsané příplatky: za naftu pro dopravce 2.30 CZK, amortizace dojícího stroje 1.20 CZK, příplatek za krmivo 2,63 CZK a pokud možno ještě s dovětkem uvedené ceny jsou bez DPH. A poté bych Vás chtěl poprosit o vysvětlení, proč mě naprostá většina cestovních kanceláří nutí uzavřít cestovní připojištění, když o tuto službu nemám zájem, protože si pojištění platím vždy u své oblíbené pojišťovny a tak jej vlastně platím dvakrát (plus mám cestovní pojištění u své platební karty) a neříkejte mi, že to vyplývá ze zkušeností s nepojištěnými klienty. Přeji hezký den zvědavec
OTÁZKA: máte rád pečenou kačenu se zelím ? Mojmír
OTÁZKA: Dobrý den, chci se zeptat, v čem spočívá Vaše funkce mluvčího Asociace CK? Děkuji Alena
OTÁZKA: Dobry den, budou krachy cestovek pokracovat? nemela by se stanovit nejaka dalsi pravidla, aby se podobnym komplikacim pro klienty omezila. Diky Mirek
OTÁZKA: dobrý den,chtěl sem se zeptat jestli nevite zda se da verit cestovce Azur(dal ted nevim),zabyva se hlavne zajezdy do tunisu.dekuji Radek Převrátil

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.