Rozhovor s rektorem Univerzity Pardubice Jiřím Málkem
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 19. května 2006 do 10:00
- aktualizovat výpis
- počet položených otázek: 18
OTÁZKA:
co je pravdy na vzájemné nenávisti pardubičáků s hradečáky?
Anežka
OTÁZKA:
Dobrý den, není univerzita v PArdubicích málo propagována? co chcete udelat pro to, aby prazaci nesli na VSCHT, ale k vam do pardubic?
Slavoj
OTÁZKA:
Dobrý den pane rektore, hodláte zvyšovat kapacity studijních oborů? Kterých?
Karel Banán
OTÁZKA:
Není lepší přijmout víc studentů a pak ty špatné vyházet?
lubor
OTÁZKA:
Jaký je váš názor na školné na VŠ?
sweety
OTÁZKA:
Dobrý den,
plánujete něco převratně nového? Díky.
nape
OTÁZKA:
Vysoké školy si léta stěžují na nedostatek financí. Je vůbec možné, aby univerzity někdy řekly "už máme dost peněz"? Není to jen začarovaný kruh, kde s jídlem roste chuť? Mimochodem, jaké máte zkušenosti z jednání s "pražským" ministerstvem školství?
Krbec
OTÁZKA:
Dobry den. Uvazuje se na FF UPCE s navazujicicm mag. programem na obory filologie - AJ pro hospodarskou praxi? Pokud ano kdy vyhledove, pokud ne, kde je prosim mozne tento obor dostudovat na mag. uroven. Radi bychom tento obor dostudovali na vasi fakulte. Dekuji a preji uspechy.
JK
OTÁZKA:
Dobrý den, jaký je váš názor na rozšiřování počtu studentů v bakalářských programech? Myslíte si, že více "jen" bakalářů je dobrá cesta ke zvyšování vzdělanosti? Máte představu, kolik studentů v této fázi skončí na vaší univerzitě a pak už jdou do praxe?
Věčný bakalář
OTÁZKA:
Tsukuba wa doudeshitaka?
Malek-sensei, omedetou gozaimasu. Tanoshimi desuka? Nihon ni ittara, atte mo iidesuka? Jikan ga areba, oshiete kudasai. Bunseki no gurupu no ichiban wakai sensei wa watashi no tomodachi node achira de me-ru moratte mo ii. yoroshiku onegaitaishimasu
congratulaton
OTÁZKA:
Jsem absolvent UPCE, chemik. Jak podstatnou vahu prikladate na FCHT (a vubec na UPCE) vede, myslim tim ve srovnani s pedagogikou? A jeste jeden dotaz, vzhedem k tomu, ze ve vede temer ucebnicova dokonala globalni konkurence, jakou metodiku byste zvolil pri rozhodovani, kdo je kvalitni a mene kvalitni vedec? Jinymi slovy, jake scientomericke ukazatele povazujete za podstatne?
Jirka Cech
OTÁZKA:
Dobrý den,
jsem studentem DFJP, jaké možnosti rozvoje - a to především ve směru ekonomicko technlogickém plánujete na fakultě? Jedná se mi především o možnost zapojení více praktických zkušeností a poznatků z dopravních firem do programu vzdělávání. Jedná se napříklaf o programové vybavení (výuka SAP,dopravní software....) dále vzhledem ke své brigádě v dopravní společnosti vidím jako nedostatek neúplné a všeobjímající poskytování informací s názorem, pak si to v praxi vyzkoušíte a potřebné se doučítem jenže v praxi to po nás přesně vyžadují.... vždyť studuješ na dopravní škole a tohle musíš vědět....!!!!
Lukáš N.
OTÁZKA:
Dobrý den, na co ze svých studentských let vzpomínáte nejraději, co by vám dnešní studenti mohli závidět? Přeju hodně úspěchů.
Bobeš
OTÁZKA:
Dobrý den, můžete vyjmenovat jednu "věc", na kterou může být Vaše univerzita právem hrdá a které by se neměla vzdát?
Lenka Pospíšilová
OTÁZKA:
Je podle vás správné, že si na soukromých školách díky nízkým nárokům někteří studenti diplom doslova pouze vychodí /zaplatí/?
pepa
OTÁZKA:
Dobrý den pane rektore. Jako student Fylozofické fakulty UPCE bych se rád zeptal,jaké jsou plány univerzity s touto fakultou a jak hodnotíte práci její děkanky doktorky Lenderové?Děkuji za odpověď a přeji mnoho múspěchů a co nejméně starostí ve vaší nové funkci.
Olívek
OTÁZKA:
Myslíte, že je možné, aby VŠ dnes mělo 40% populace??
Nemyslím, že je problém v ekonomických možnostech státu, ale z důvodů mentálních možnostech populace..
Jana
OTÁZKA:
Dostane se na Vaši VŠ méně než 20% protekčních studentů??
Odhadněte % protekční přijatých studentů za celou CR!!
mik
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.