Rozhovor s rektorem Univerzity Pardubice Jiřím Málkem

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 19. května 2006 do 10:00

OTÁZKA: co je pravdy na vzájemné nenávisti pardubičáků s hradečáky? Anežka
OTÁZKA: Dobrý den, není univerzita v PArdubicích málo propagována? co chcete udelat pro to, aby prazaci nesli na VSCHT, ale k vam do pardubic? Slavoj
OTÁZKA: Dobrý den pane rektore, hodláte zvyšovat kapacity studijních oborů? Kterých? Karel Banán
OTÁZKA: Není lepší přijmout víc studentů a pak ty špatné vyházet? lubor
OTÁZKA: Jaký je váš názor na školné na VŠ? sweety
OTÁZKA: Dobrý den, plánujete něco převratně nového? Díky. nape
OTÁZKA: Vysoké školy si léta stěžují na nedostatek financí. Je vůbec možné, aby univerzity někdy řekly "už máme dost peněz"? Není to jen začarovaný kruh, kde s jídlem roste chuť? Mimochodem, jaké máte zkušenosti z jednání s "pražským" ministerstvem školství? Krbec
OTÁZKA: Dobry den. Uvazuje se na FF UPCE s navazujicicm mag. programem na obory filologie - AJ pro hospodarskou praxi? Pokud ano kdy vyhledove, pokud ne, kde je prosim mozne tento obor dostudovat na mag. uroven. Radi bychom tento obor dostudovali na vasi fakulte. Dekuji a preji uspechy. JK
OTÁZKA: Dobrý den, jaký je váš názor na rozšiřování počtu studentů v bakalářských programech? Myslíte si, že více "jen" bakalářů je dobrá cesta ke zvyšování vzdělanosti? Máte představu, kolik studentů v této fázi skončí na vaší univerzitě a pak už jdou do praxe? Věčný bakalář
OTÁZKA: Tsukuba wa doudeshitaka? Malek-sensei, omedetou gozaimasu. Tanoshimi desuka? Nihon ni ittara, atte mo iidesuka? Jikan ga areba, oshiete kudasai. Bunseki no gurupu no ichiban wakai sensei wa watashi no tomodachi node achira de me-ru moratte mo ii. yoroshiku onegaitaishimasu congratulaton
OTÁZKA: Jsem absolvent UPCE, chemik. Jak podstatnou vahu prikladate na FCHT (a vubec na UPCE) vede, myslim tim ve srovnani s pedagogikou? A jeste jeden dotaz, vzhedem k tomu, ze ve vede temer ucebnicova dokonala globalni konkurence, jakou metodiku byste zvolil pri rozhodovani, kdo je kvalitni a mene kvalitni vedec? Jinymi slovy, jake scientomericke ukazatele povazujete za podstatne? Jirka Cech
OTÁZKA: Dobrý den, jsem studentem DFJP, jaké možnosti rozvoje - a to především ve směru ekonomicko technlogickém plánujete na fakultě? Jedná se mi především o možnost zapojení více praktických zkušeností a poznatků z dopravních firem do programu vzdělávání. Jedná se napříklaf o programové vybavení (výuka SAP,dopravní software....) dále vzhledem ke své brigádě v dopravní společnosti vidím jako nedostatek neúplné a všeobjímající poskytování informací s názorem, pak si to v praxi vyzkoušíte a potřebné se doučítem jenže v praxi to po nás přesně vyžadují.... vždyť studuješ na dopravní škole a tohle musíš vědět....!!!! Lukáš N.
OTÁZKA: Dobrý den, na co ze svých studentských let vzpomínáte nejraději, co by vám dnešní studenti mohli závidět? Přeju hodně úspěchů. Bobeš
OTÁZKA: Dobrý den, můžete vyjmenovat jednu "věc", na kterou může být Vaše univerzita právem hrdá a které by se neměla vzdát? Lenka Pospíšilová
OTÁZKA: Je podle vás správné, že si na soukromých školách díky nízkým nárokům někteří studenti diplom doslova pouze vychodí /zaplatí/? pepa
OTÁZKA: Dobrý den pane rektore. Jako student Fylozofické fakulty UPCE bych se rád zeptal,jaké jsou plány univerzity s touto fakultou a jak hodnotíte práci její děkanky doktorky Lenderové?Děkuji za odpověď a přeji mnoho múspěchů a co nejméně starostí ve vaší nové funkci. Olívek
OTÁZKA: Myslíte, že je možné, aby VŠ dnes mělo 40% populace?? Nemyslím, že je problém v ekonomických možnostech státu, ale z důvodů mentálních možnostech populace.. Jana
OTÁZKA: Dostane se na Vaši VŠ méně než 20% protekčních studentů?? Odhadněte % protekční přijatých studentů za celou CR!! mik

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.