OTÁZKA:
Dobrý den, měl jsem rezervaci na autobus provedenou přes kreditní jízdenku. Protože jsem však přišel na nádraží včas a měl jsem možnost jet dříve, chtěl jsem po paní v okénku rezervaci přebookovat. Odmítla mě s tím, že to mám provést v internetové kavárně. To bych ovšem nestihl aktuální spoj. Až v autobuse jsem se pak dočetl o možnosti zrušit rezervaci přes sms, ale protože již bylo cca 20 minut do odjezdu dříve zabookovaného spoje, rezervace zrušit nešla. Škoda, že mi o tomto paní na okénku neřekla, jízdenka by mi tak nepropadla.
Karel N.
Jancura:
To je tak. Když jsme před 5 lety spouštěli první žlutou linku z Brna do Prahy, nikdy jsem v té době nepočítal, že bychom měli i další linky. Takže jsme vlastníma silama vyrobili rezervační systém, který na svou dobu byl unikátním i v celé Evropě - rezervace pomocí SMS atd. Za těch 5 let jsme k rezervačnímu systému "dolepovali" další služby, jako třeba platba kartou, užití má však velké omezení. 1.6. spouštíme zcela nový systém ne mezinárodní linky, po otestování k němu přidáme i vnitro linky. Nový systém nám dá daleko větší možnosti - včetně rezervací jízdenek, nikoliv okamžité úhrady.
18.4.2008 13:11