Síť devíti regionálních stanic Hitrádio od začátku června změní vizuální styl i znělky. Do změny vlastník, skupina Media Bohemia, investoval přes deset milionů korun. Firma to dnes uvedla v tiskové zprávě. Hitrádia si týdně naladí přes milion posluchačů.
Nový vizuál (Foto: Hitrádio)
Ode dneška síť rádií nasazuje nové znělky, které vznikly za spolupráce s českými umělci v čele se zpěvačkou Dashou. Dále 6. června představí nové grafické logo, nový font písma a nové barvy. Nové logo vytvořil ostravský grafik Georgi Stojkov, který má za sebou spolupráci s Febiofestem či kapelou Kryštof.
"Před deseti lety bylo hlavním cílem vytvořit programově homogenní skupinu regionálních rádiových lídrů, zároveň ale zachovat jejich regionální jedinečnost. Dnes se posouváme o krok dál," uvedl člen představenstva pro řízení programu Jan Neuman.