- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ekolog by měl dávat návrhy, jak stavbu řešit, aby byla ochrana přírody z celkového pohledu maximální. Pokud dává jen žaloby na zastavení přípravy stavby a ta pak nabírá zpoždění a trpí kvůli tomu prostředí na jiném místě (např. tisíce kamionů po nevyhovující silnici centrem města), tak si především získá renomé, na které pak doplatí v podobě zákona, který ho od vyjadřování se ke kdejaké stavbě odstaví.
Tak se to konečně děje.
Ekology je nutné co nejdříve postavit mimo zákon.
Tak za prvé, u nás už žádná sdružení neexistují, pokud fungovaly, tak se musely ze zákona změnit na spolky.
A za druhé, kvůli několika mizerným stavbám zabránit všem? To vám připadá normální?
Argumentuje se D5 a D8. Bohužel už nikdo nepamatuje, že původně měla vést D5 severně od Plzně. Pak "někdo" přesunul D5 na jih od Plzně a začaly boje, které trvaly 10 let. Totéž je na D8. Kdyby byla vedena KOLEM Středohoří a ne prostředkem, tak mohla dávno fungovat a žádný sesuv by nehrozil.
Někteří ekologové,památkáři a archeologové ve spojení s příliš aktivním úředníkem na stavebních úřadech jsou největší brzdou stavebních řízení
jen aby iz to bylo. Lidí se to vlastně ani nedotkne, jen ekoblbci už do toho nebudou kecat.
Paraziti by nemohli najendou skodit?
At uz je to schvaleny
Tak veřejnosti, a zejména přímo dotčeným, bych to právo neupíral, ale aby výstavbu důležitých silnic blokovalo pár ekoteroristů, navíc bydlících zcela jinde, to tedy rozhodně ne.
Ta novela jde oc daleko, vyloučit veřejnost ze stavebního řízení zcela je cesta k větší moci betonářské lobby. Posudek EIA potřebuje jen málo staveb.
Jedině dobře. Obstrukce staveb narostly v ČR do absurdních rozměrů.