HLASUJTE V ANKETĚ:
Líbí se vám nová podoba zpráv na Primě?
Nová podoba zpravodajské relace spočívá mimo nové grafiky hlavně v tom, že "sólistku" za moderátorským stolem vystřídala dvojice, konkrétně v neděli Terezie Kašparovská a Jiří Chum. Změnil se i název. Prima už nevysílá Zpravodajský deník, ale 1. zprávy.
"V porovnání s dosavadní zářijovou sledovaností znamená včerejších 1 290 000 dospělých diváků významné navýšení o 380 tisíc, tedy o více než 40 procent," sdělila iDNES.cz mluvčí televize Jana Malíková.
"K navýšení došlo u všech věkových kategorií. Největší změny jsme však zaznamenali u těch mladších, mezi 15 a 44 lety. Jejich podíl se zvedl o cca 15 procent," uvedla Malíková. "To znamená, že 1. zprávy si tuto neděli vybralo 40 procent všech diváků v této věkové kategorii, kteří byli zrovna přítomni u televize," dodala.
"Jedna vlaštovka jaro nedělá," brzdí nadšení Primy šéfredaktor časopisu Marketing&Media Daniel Köppl. Skutečnost, že se na nové zprávy koukalo víc lidí, je podle něj naprosto přirozená. "Diváci jsou prostě zvědaví. Ale jestli budou nové zprávy Primy opravdu úspěšné, to ukáže až čas," řekl Köppl iDNES.cz.