- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tatra se vyrábí i v Saúdské Arábii? Docela překvápko, neřekl bych to do nich.
Tatra bola vždy pre mňa a vidím tam aj značný Slovenský podpis .. ZVS a MsM ..
Hezkej nakladacek, bude i dost sviznej pri takovym vykonu motoru. Snadno opravitelnej drzak. O to v tomto pripade jde, svoje zakazniky si najde.
Takže motor Renault DXi7 240 nebo 270, kabina komplet Renault TRUCKS, převodovka EcoLite me vám za zpětnou vazbu. Nahlásit další obrázekNahlaste prosím urážlivý obrázek. ZrušitHotovo ZF Friedrichshafen, Brzdy WABCO Belgie, jediné co je na tom Tatra je centrální trubka rámu a možná ten nápis tatra vepředu i když u toho si už nejsem jist.
Máte nějaké mentální postižení? O čem to vůbec píšete?
nejsou 4 kola malo?
Jo a naše armáda nakoupí raději jinde.
Co nakoupí jinde? Náklaďáky? To sotva.
Tak schválně, co z toho auta dělá skutečně Tatra a co nakupuje jako hotové díly?
Podvozek a budku. U řady Force (ta větší s klasickou tatrováckou rourou) umí i vlastní motor a převodovku.
Tatra tactic vypadá jako kříženec tatry 815 z osmdesátých let, kterýá je zmenšena na velikost Avie.
Tatra Phoenix zase vypadá jako kopie LIAZ z osmdesátých let.
Že by se všechno zase vracelo do doby kominismu? Třeba se vrátí i kalhoty do zvonů.
Vzhled je na nákladním automobilu to nejméně podstatné a není ani důvod ho moc měnit.