„Vládní opatření a současný stav na poli podnikání nám samozřejmě zhatily výběr některých oborů. Přesto jsme byli úspěšní a letošní série má opravdu zajímavé úlovky,“ slíbila kreativní producentka Utajeného šéfa Lucie Matějička Sehnalová.
A právě jednou z firem, které se podařilo tvůrcům Utajeného šéfa zachytit, je i Zásilkovna. Její majitelka Simona Kijonková svůj život trefně přirovnává k filmovým žánrům. „Dětství byl horor, dospívání thriller a teď žiju pohádku s otevřeným koncem. Prožila jsem si i chvilky bezdomovectví, když jsem 14 dní neměla kde bydlet. Chtěla jsem i odejít z vysoké školy,“ odhalila svůj životní příběh generální ředitelka Zásilkovny.
Vždy se můžeme odrazit ode dna, je to pouze na nás, říká šéfka Zásilkovny |
Po prvním podnikatelském neúspěchu hledala nový impuls, a tak se nechala na týden zavřít do tmy. Tam ji napadl koncept Zásilkovny, jak ho známe dnes. Doručovatelský systém založený na síti partnerských firem, díky nimž si zákazník může svůj balíček vyzvednout prakticky kdekoliv.
Reakce okolí byly ale na začátku spíše negativní. „Ty ses úplně zbláznila, to ti nemůže fungovat. Už jsi někdy viděla někoho, kdo by si šel vyzvednout svoji zásilku do potravin?“ zavzpomínala Kijonková.
Už teď na Voyo nebo ve středu na TV Nova diváci uvidí, jak se z ní stane paní Libuška. Pětinásobná matka, samoživitelka, kterou týral manžel, a proto žije v azylovém domě. Pro Simonu Kijonkovou bude role jednoduchá a zároveň těžká. Otevírá tak totiž současně svou třináctou komnatu. Libuška připomíná její vlastní rodinný příběh. I přesto se tomu vystavila, aby zjistila, jak její firma funguje ve všech patrech, než balíček najde svého zákazníka.
„Když si představím, že je někde jedna jediná zapomenutá zásilka, tak já za ní vidím příběh. Je za ním babička, která čeká na své léky nebo někdo na svůj dárek. A pro mě je velmi důležité zjistit, jestli se k těm zásilkám zaměstnanci chovají tak, jak by měli,“ přiznala Kijonková.