Kategorie Těhotenství a rodičovství, zahrnující stránky pro budoucí či stávající rodiče například s informacemi o průběhu těhotenství, porodu či dětských nemocech, zaznamenala podle webu Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) největší nárůst na tabletech (10 %), dále také na mobilních telefonech a klasických počítačích (5 – 6 %).
Podzim, kdy televizní stanice uvádějí nové pořady či premiéry seriálů, se odrazil na větším zájmu o stránky v kategorii TV, rádia, která zahrnuje například weby televizních stanic s nabídkou televizních pořadů, seriálů či filmů ke zhlédnutí. Největší nárůst počtu návštěvníků byl zaznamenán u této kategorie na klasických počítačích, tedy u zařízení s největší obrazovkou (13 %), dále na mobilních telefonech (11 %) a tabletech (4 %).
Nárůst počtu nemocných koronavirem a zavádění nových vládních opatření zase zvýšily zájem o kategorii Zpravodajství. Zpravodajské weby rostly především na klasických PC a mobilních telefonech (na obou platformách o 3 %).
Sledování možných dopadů druhé vlny koronaviru na ekonomiku zase zvýšilo návštěvnost kategorie Ekonomika, finance, právo. Tato kategorie rostla nejvíce na mobilních telefonech (téměř 14 %) a na klasických PC (8 %).