Pod přízviskem největší šatník Evropy svým zákazníkům nabízí výběr z téměř 2 000 světových a místních značek, včetně privátního labelu Zalando, a přibližně 250 000 produktů, inormuje v tiskové zprávě Eliška Čermáková z Rubikon PR. Spolu s expanzí do Česka a také Irska tak Zalando pokračuje ve své strategii a rozšiřuje se do 17 zemí po celé Evropě. V roce 2017 společnost dosáhla obratu 4,5 miliardy EUR.
Česká republika je první zemí v rámci expanze Zalando do Východní Evropy od roku 2012, kdy módní gigant vstoupil na polský trh. Spolu s Irskem tak jde o první rozšíření aktivit společnosti od roku 2013. S příchodem na tyto trhy Zalando posiluje svůj lokální vliv a otevírá svou nabídku dalším 15,4 milionům potenciálních zákazníků.
Zalando v Česku startuje se svým již ověřeným receptem: široká nabídka produktů, bezplatné doručení a vrácení zboží. Noví zákazníci budou moci vybírat z rozsáhlého portfolia značek (jako jsou TopShop, Vagabond, Vero Moda, Veja, Weekday a mnoho dalších). Každý týden přidá Zalando přibližně 9 000 nových produktů a až 95 % zboží se každou sezónu kompletně obmění.
Český e-commerce trh rapidně roste a platí za jeden z nejvýznamnějších ve Východní Evropě. Zalando v něm vidí velký potenciál a chce se připojit k jeho rozvoji. Společnost v současnosti obslouží více jak 23 milionů aktivních zákazníků a jejich počet plánuje dále navyšovat.