Nejlevnější kampaň

ODS a ČSSD se zapsaly do historie. Zahájily nejlacinější volební kampaň všech dob. Zahájily ji ostře a účinně. Nejzajímavější na tom však je, že skutečně nevydaly ani korunu za plakáty, inzeráty či šoty. Reklamní agentura, která pro oposmlouvu pracuje, vyšla z toho, že letos bude kampaň negativní. Že je třeba konkurenční stranu co nejvíc očernit.

 Je třeba ukázat ji jako nuzáckou, hádavou partu, pro jejíž vůdce jsou osobní nenávisti tisíckrát důležitější než volební vítězství.

Je třeba najít co nejvíce hříchů z minulosti. Kdy kdo byl u jakého dluhu, kdy kdo zašantročil nějaký dobročinný dar.

Je třeba ukázat, že ti, kteří horlí nad nemorálností svých kolegů, jsou ještě proradnější padouši a navíc pokrytci.

Celkový dojem na občana musí být dojem naprosté nevolitelnosti oné strany. Ne snad ani tak kvůli skandálům, ty volič rád odpouští, ale zejména pro naprostou neschopnost, ba impotenci.

Navíc je důležité, aby se to veřejnost dověděla z první ruky, a pokud možno hned. Agentura stála před takřka nesplnitelným úkolem - dostat tuto nepřátelskou a očerňovací kampaň na začátek zpravodajských relací všech televizí.

I to se jí podařilo. Zdá se, že se stala vážným kandidátem na reklamního Oscara i přes poněkud kostrbatý název: US-DEU-ODA-KDU-ČSL.


Eurovolby 2024

Volby do Evropského parlamentu se v Česku uskuteční v pátek 7. a v sobotu 8. června 2024. Čeští voliči budou vybírat 21 poslanců Evropského parlamentu. Voliči v celé Evropské unii budou rozhodovat o obsazení celkem 720 křesel

Video