Je třeba ukázat ji jako nuzáckou, hádavou partu, pro jejíž vůdce jsou osobní nenávisti tisíckrát důležitější než volební vítězství.
Je třeba najít co nejvíce hříchů z minulosti. Kdy kdo byl u jakého dluhu, kdy kdo zašantročil nějaký dobročinný dar.
Je třeba ukázat, že ti, kteří horlí nad nemorálností svých kolegů, jsou ještě proradnější padouši a navíc pokrytci.
Celkový dojem na občana musí být dojem naprosté nevolitelnosti oné strany. Ne snad ani tak kvůli skandálům, ty volič rád odpouští, ale zejména pro naprostou neschopnost, ba impotenci.
Navíc je důležité, aby se to veřejnost dověděla z první ruky, a pokud možno hned. Agentura stála před takřka nesplnitelným úkolem - dostat tuto nepřátelskou a očerňovací kampaň na začátek zpravodajských relací všech televizí.
I to se jí podařilo. Zdá se, že se stala vážným kandidátem na reklamního Oscara i přes poněkud kostrbatý název: US-DEU-ODA-KDU-ČSL.