Sešly se na ní nápady posluchačů oboru architektury z Prahy, Brna a Liberce a studentů oboru design dopravních prostředků na ČVUT.
Studenti vystavují například několik návrhů sportovního stadionu pro pražské Bohnice, v němž si mohou zasportovat i tělesně postižení lidé. Ostatně život bez bariér studenti plánují i pro běžné bydlení.
Několik navržených obytných domů také díky použitým stavebním materiálům (včetně dřeva či hlíny) neplýtvá zbytečně teplem a ještě jim energii dodávají sluneční kolektory.
Dopravu do zaměstnání z dnes stále obvyklejších satelitních městeček do centra města zase řeší soustava osmimístných elektromobilů pohybujících se po jediné kolejnici. "Technicky je ten projekt zcela reálný, vyjde levněji než stavba tramvajové trati, má menší dopady na životní prostředí a nesporně je příznivější, než když lidé jezdí čoudícími auty," komentuje tuto myšlenku další z garantů výstavy, uznávaný automobilový návrhář Václav Král.
Pozoruhodný je i další studentský nápad, který nechává šestimístný automobil s obrovským zavazadlovým prostorem (750 litrů) pohánět parním motorem - plynné či kapalné palivo (včetně benzinu či nafty) zde dostatečně prohoří v moderním parním motoru, takže produkuje podstatně méně zplodin.
Vlastní pohon vozidla obstarává pára obíhající v uzavřeném cyklu. "Jízdní vlastnosti i obsluha vozu jsou srovnatelné s běžným automobilem, není však zapotřebí spojka. Pouze nastartování trvá dvacet až třicet vteřin," vysvětluje autor nápadu Antonín Votruba z Fakulty strojní ČVUT.