Na zdražení jízdenek i kvalitu městské dopravy odpovídal Dopravní podnik

Nová jízdenka brněnské hromadné dopravy za zvýšenou cenu.
velikost textu:
vydáno 6.4.2009 11:00
Od 1. dubna výrazně podražilo cestování brněnskou hromadnou dopravou. Například za desetiminutové svezení zaplatí zákazník místo 10 korun nově 14 korun. Tedy téměř o polovinu více. Zda bylo tak razantní zdražení nutné, či zda se tím zlepší kvalita dopravy se čtenáři mohli ptát mluvčí Dopravního podniku města Brna Hany Pohanové a vedoucího tarifního odboru Víta Prýgla on-line.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 6. dubna 2009 do 11:20

OTÁZKA: Dobrý den.Má otázka se týká kvality dopravy.Proč nedošlo k prodloužení linek 25 a 26 do smyčky Jírova o kterém se diskutuje již řadu let.Co tomu brání? Roman
Nová jízdenka brněnské hromadné dopravy za zvýšenou cenu. ODPOVĚĎ: Pohanová: Prodloužení trolejbusů na Jírovu plně podporujeme, protože by umožnil redukci autobusové dopravy v líšeňském sídlišti. Tento záměr je součástí projektu Trolley. 6.4.2009 12:02
OTÁZKA: Chtěl bych se zeptat,zdali se po uvedení Husovy ulice do provozu vrátí linka 6 na svou původní trasu směr Vídeňská-Ústřední hřbitov.Pracuji v Králově Poli a toto spojení mi citelně chybí.Děkuji za odpověď. Roman
Nová jízdenka brněnské hromadné dopravy za zvýšenou cenu. ODPOVĚĎ: Pohanová: Ano, linka 6 se vrátí na trasu z Kr. Pole přes ulici Husovu, Pekařskou směr Vídeňská. 6.4.2009 12:04
OTÁZKA: Dobrý den, mohu se při nákupu jízdenky a následné kontrole ve vozidle odvolávat na trvání cesty v minutách dle JŘ? Když mě chytí revizor s prošlou jízdenkou na 10 minut kvůli zdržení na trati (semafory, stavební stroje...) mohu argumentovat, že cesta z A do B měla trvat 10 minut, nebo si musím kvůli tomu koupit už jízdenku na hodinu, abych měl rezervu, za kterou nemůžu? IvoP
Nová jízdenka brněnské hromadné dopravy za zvýšenou cenu. ODPOVĚĎ: Prýgl: Dobrý den, na tuto otázku jsme již odpověděli. 6.4.2009 12:05
OTÁZKA: A ještě dotaz na vedení DPMB. Proč jste nakoupili tramvaje Porsche? Což nejsou i jiní výrobci z ČR, či dokonce ze zahraničí, kteří také dokážou vyrábět tramvaje. Jeli jste někdy tramvají 13T? Já ano. Vysokopodlažní prostor je naprosto strašný. Co to je za uspořádání sedadel? A proč kupujete tramvaje, které nám ničí povrch (vždyť to slyším při jízdě v zatáčce) kolejí? Takové Vario je mnohem lépe řešené a levnější! Musel být nákup 100 kusů tak drahý? Nemohla být sleva? Miroslav Hruška
Nová jízdenka brněnské hromadné dopravy za zvýšenou cenu. ODPOVĚĎ: Pohanová: Dobrý den. Dnešní on-line je na úplně jiné téma, nicméně i tak Vám mohu odpovědět. Tramvaje 13T nakupujeme na základě výběrového řízení. Tyto tramvaje splňují veškeré naše požadavky a v provozu se již osvědčily. Nevím,na základě čeho soudíte, že je vysokopodlažní prostor strašný a nerozumím ani otázce o uspořádání sedadel. Možná by to chtělo něco konkrétního. Co se týče ničení povrchu kolejí, je to občas omílané téma, ale musím Vás ujistit, že naprosto liché. Víte, mrzí mne, když se občas objeví / a to na různá témata a z různých oborů/mrzoutské hlasy, jak je všechno špatné. Doporučuji navštívit DPMB, a. s. při dnech otevřených dveří, kdy můžete dopravě nahlédnout pod pokličku a zjistit, s jakou láskou a péči se naši zaměstnanci o hromadnou dopravu starají. 6.4.2009 12:11

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.