| foto: Mediahub

Na podporu ranního vysílání spustila Frekvence 1 novou imageovou kampaň

Frekvence 1 spustila začátkem června imageovou kampaň, která se zaměřuje na podporu ranního vysílání, a současně má za cíl propagovat ideové smyšlení stanice.

Stanice svou kampaň propojuje se svými road-show po republice. Někdy je výjezdní koncept řešen formou spolupráce s partnery jako je Bohemia Sekt, Mountfield, Minit, Madeta, jindy se ranní tým Frekvence 1 vydává za konkrétními posluchači a jejich příběhy.

Kreativa i mediální plánování bylo řešeno in-house za využití barterových partnerství. Vizuály Lepšího rána Frekvence 1 se tak objeví v printových médiích vydavatelství Burda Praha, Bauer Media Praha, CNC, Mafra, VLM. Připraveny jsou také televizní spoty, které budou nasazeny na kanálech TV Nova, ČT a TV Barrandov. Kampaň využívá i sociální média a vlastní cross-promotion.


Video