Na místě je proto snížená rychlost z osmdesáti na šedesát kilometrů v hodině. Silničáři z dodavatelské firmy Metrostav tam umístili i značku, která na nerovnost vozovky upozorňuje. Prohlubeň v asfaltu se firma snaží provizorně zalepit.
"Je tam lokální závada o rozměru 40 krát 60 centimetrů. Kvůli nepřízni počasí ji pořádně opravíme až po zimě. Teď to nejde," uvedl mluvčí Metrostavu František Polák.
Technici nyní zkoumají, proč asfalt nevydržel zrovna a jen na tomto místě. Podle informací MF DNES se už při pokládání povrchu stala kuriózní chyba. Jednomu z nákladních aut upadla gumová zástěrka u kola, nikdo si toho nevšiml a stroje ji zaválcovaly do asfaltu. Právě to způsobuje praskliny.
Řidiče, kteří se musí díře vyhýbat, vada překvapila. "Ještě tu silnici ani pořádně neotevřeli a už je v ní díra jako vrata. Čekám, kdy ten úsek zavřou a začnou ji lepit," prohlásil šofér Radek Černý, který tudy každý den jezdí do zaměstnání.
Za nekvalitně udělané považuje Černý také dilatační spáry na dvou zdejších mostech. "Auto na hrbech nadskakuje a já cítím, že jedu přes kusy železa. Povrch se na některých místech lehce vlní. Za tuhle kvalitu budou chtít od dubna dálniční známku?" ptá se řidič ironicky.
Sedm a půl kilometru dlouhý úsek R6 mezi Sokolovem a Novým Sedlem staví sdružení firem Strabag, Metrostav a Skanska za cenu dvě a půl miliardy korun bez DPH.