Uživatel si stejně jako na dalších vyhledávacích serverech může na své osobní stránce na adrese www.centrum.cz/uzivatel přizpůsobit všechny služby serveru centrum.cz - vedle již zmíněného vyhledávání také e-mail, tv program, finanční zprávy, počasí a spoustu dalších možností. Takto přizpůsobená osobní stránka poté slouží jako jeho místo na internetu - stránka, kde začíná i končí svoji denní práci s internetem.
Nejzajímavější na novém vyhledávači je tak zvaný věrnostní program - služba bonus.centrum.cz. Každý registrovaný uživatel dostává za používání centra kredity (1 shlédnutí www stránky = 1 kredit). Kredity může utratit za množství atraktivních nabídek na slevy, dárky, soutěže a i internetové služby. Tento věrnostní program je vůbec prvním na českém internetu a první reakce potvrzují pozitivní zkušenosti z jiných oblastí, kde se s úspěchem využívá.
Podobně jako u ostatních velkých českých i světových vyhledávačů je i u centra.cz dostupný e-mail zdarma s adresou uzivatel@centrum.cz. Schránka má kapacitu implicitně 10MB, díky programu bonus.centrum však může uživatel kapacitu libovolně zvětšovat - např. za 1 000 kreditů dostane 1MB prostoru navíc. E-mail.centrum umí např. filtrování mailů, posílání více souborů najednou, automatické podpisy a odpovědi, přeposílání na mobilní telefon a spoustu dalších užitečných funkcí. E-mail zdarma je také jedním ze základních prvků pro personalizované služby centra. Jestliže si uživatel zaregistruje e-mail.centrum, dostane uživatelské jméno, které používá také jako součást adresy osobní stránky (www.centrum.cz/uzivatel).
Centrum.cz přináší uživatelům i další nové atraktivní služby - např. služba obchody.centrum (obchody.centrum.cz) je novým "rozcestníkem" pro nakupování , kde jsou podle kategorií zařazené elektronické obchody a u každého z nich jsou servisní informace typu platebních možností nebo dodávek do domu.
Jak sdělil Ondřej Tomek, ředitel firmy NetCentrum: "Centrum.cz jako nový vyhledávač přináší českému uživateli zcela nové možnosti využívání internetu - ať už se jedná o personalizaci, kvalitní vyhledávání či věrnostní program a předpokládáme, že všechny tyto prvky přinesou našemu serveru přední místo na českém internetu."
Mezi hlavní směry vývoje nového centra patří zkvalitňování vyhledávacích služeb, nové prvky personalizace a tím i navázání na e-komerci.
Provozovatel centra.cz, firma NetCentrum, s.r.o. působí v oblasti internetu více než 2 roky. Mezi její dosavadní aktivity patřila např. osvětová akce "Posviťte si na internet", spolupráce s Českou televizí na projektech www.extravýzva.cz, Na hraně a také spolupráce na projektu eCity.