Do muzea v japonské Jokohamě každý den přijde okolo tisícovky návštěvníků. Výstava návštěvníky nabádá, aby sdíleli fotografie barevných výkalů na sociálních sítích. Také si mohou zakřičet nahlas „Unko!“ do mikrofonu, což je japonský neformální výraz pro výkal.
Podle mluvčího společnosti Akatsuki Inc. Ayami Tashira, která výstavu organizuje, lidé výkaly vnímají negativně jako něco špinavého nebo zapáchajícího. „Myslíme si, že dokážeme nabídnout zábavou, jakou nikdo dříve nezažil,“ řekl o výstavě.
Lidé si zde mohou sednout na barevné záchody, nakreslit si vlastní umělecké ztvárnění výkalů nebo se ponořit do bazénku naplněného plyšovými hovínky.
V muzeu si návštěvníci mohou pořídit různé cetky ve tvaru hovínek. „Výkaly jsem vnímal jako něco negativního, ale tyto roztomilé obrázky to změnily,“ řekl jeden z návštěvníků.