Duff Watson měl v neděli letět z Denveru do Minneapolisu a snažil se i se svými syny ve věku šest a devět let dostat mezi přednostně odbavované pasažéry. Na to měl jako stálý zákazník nárok, nikoli však jeho synové. Proto mu zástupkyně letecké společnosti jednoduše oznámila, že pokud chce do letadla nastoupit i s dětmi, bude si muset počkat.
Na to rozhořčený Watson reagoval slovy, že již dříve se syny přednostně odbavován byl. Do světa pak přes Twitter vyslal rozzlobený tweet psaný kapitálkami: „Nejdrzejší agentka v Denveru. Kimberley S. Brána C39. Nešťastné @SWA (Southwest Airlines).“
Muž si pak ve středu lokální televizní stanici KARE postěžoval, že když už byl odbavený, zástupkyně letecké společnosti prohlásila, že pokud Watson tweet nesmaže, zavolá policii a rodině nedovolí nasednout do letadla. „Z letadla nás prostě vyhodili. Situace se naprosto otočila a vyhrotila z upřímně řečeno úplně hloupých důvodů,“ citovala Watsona agentura Reuters.
Na palubu se Watson nakonec dostal, ale až poté, co tweet smazal. Aerolinka pak v prohlášení stroze uvedla, že jejich zákazník byl z letu vyloučen jen na krátkou dobu, a že nemá v úmyslu zakazovat lidem vyjadřovat jejich názor na sociálních sítích. Watson od společnosti dokonce obdržel voucher na občerstvení.