„Zatímco v digitálním světě jedniček a nul najdou mileniálové informace roztříštěné po stovkách serverů, Hipster jim je nabídne najednou v moderním minimalistickém grafickém hávu. Nechceme se u toho ovšem brát příliš vážně a záleží nám na tom, aby se čtenáři bavili,“ řekl serveru Médiář šéfredaktor Hipsteru Vladan Vaněk. Kromě něj tiráž časopisu neuvádí žádné další stálé redaktory.
Čtvrtletník, který se poprvé objevil na pultech společně s týdeníkem Euro v pondělí 11. března, má 68 stran a náklad 25 tisíc kusů. Předplatitelé týdeníku Euro ho budou dostávat zdarma. Řízená distribuce má pak zasáhnout kavárny, coworkingová a startupová centra, barber shopy, salony, wellness centra a Právnickou fakultu Univerzity Karlovy.
Týdeník Euro už má speciální magazíny Top miliardáři, Top advokátní kanceláře, Top restaurace, Top české pivo a Top Amazing Places, též dvouměsíční magazín Esence.