Vybudování tohoto úseku silničního okruhu včetně mimoúrovňové křižovatky Ruzyně Šváb označil za podstatné pro další pokračování pražského silničního obchvatu a jeho napojení na dálnici D8. "Tento úsek mimo jiné také odlehčí dopravě v ulici Drnovská, která je v době dopravních špiček velmi těžko průjezdná. Ve stavbě je také zahrnuto budoucí napojení na silnici R6 (Praha - Karlovy Vary), která se má stavět v blízké budoucnosti, a končí tak dlouhodobá diskuse o jejím napojení na pražskou silniční síť," uvedl.
Údaje o stavbě: |
Celková délka trasy: 2,5 km Finanční náklady: 1,4 mil. Kč. Termín zahájení: květen 1999 Termín zprovoznění: 29.10. 2001 Termín ukončení: červen 2002 |
Výstavba tohoto úseku silničního obchvatu Prahy byla zahájena v květnu 1999 a má čtyři etapy. Definitivní ukončení stavby včetně rekultivace ploch se předpokládá v červnu 2002. Finanční náklady činí 1,398 miliardy korun.