Posílily ale i všechny časopisy životního stylu pro ženy a společenské tituly, meziroční nárůst zaznamenávají i programové tituly. Časopis TÉMA opět dosáhl historicky nejvyšší čtenosti.
MAFRA je tak nadále lídrem tiskového trhu v České republice, jehož tituly i ve složitých podmínkách významně rostou, přinášejí přidanou hodnotu pro čtenáře a inzerentům nabízejí atraktivní zásah, oznámilo vydavatelství v tiskové zprávě.
Celostátní zpravodajské deníky MF DNES a Lidové noviny osloví 455 tisíc, respektive 153 tisíc čtenářů.
Deník Metro s 341 tisíci čtenářů si drží pozici nejčtenějšího deníku v Praze a okolí a zároveň nejčtenějšího deníku zdarma.
Týdeník zdarma 5plus2 má podle aktuálních výsledků měření 649 tisíc čtenářů na vydání. Týdeníku od posledního zveřejnění výsledků čtenosti přibylo 48 tisíc čtenářů a stává se tak nejvíce rostoucím titulem vydavatelství MAFRA.
Zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA opět dosáhl historicky nejvyšší čtenosti, když meziročně zaujal 33 tisíc nových čtenářů a momentálně se těší ze 234 tisíc čtenářů na vydání.
Od posledních výsledků vzrostla i čtenost všem společenským titulům MAFRA i titulům pro ženy. Nejčtenějším společenským titulem vydavatelského domu zůstává týdeník Rytmus života s 370 tisíci čtenářů, který je ve své kategorii zároveň nejprodávanějším na trhu. Týdeník Pestrý svět, řadící se k nejpopulárnějším na domácím trhu, má 207 tisíc čtenářů a rostou i měsíčníky Retro a Nostalgie pod svými značkami (Rytmus života, respektive Pestrý svět). Specialista na české celebrity týdeník Čas pro hvězdy posílil na 65 tisíc čtenářů.
V rámci časopisů pro ženy, které vydává MAFRA, nejvyšší nárůst zaznamenávají týdeník Tina a to o 15 % (21 tisíc) na 164 tisíc čtenářů a měsíčník Můj svět s nárůstem o 20 % (23 tisíc) na 135 tisíc čtenářů. Čtenost úspěšně roste i týdeníku Chvilka pro tebe se 360 tisíci čtenáři, čtrnáctideníku Napsáno životem s nárůstem na 180 tisíc čtenářů a pozadu nezůstávají ani čtrnáctideník Čas na lásku se čteností 97 tisíc i týdeník Claudia s 92 tisíci čtenáři.
Cosmopolitan prošel redesignem, má nové rubriky i redakční posily |
Významných meziročních nárůstů dosahují i tituly životního stylu pro ženy. Jedničkou v segmentu zůstává čtrnáctideník Žena a život, který posílil o 40 tisíc na 270 tisíc čtenářů. Měsíčník Cosmopolitan, který v červenci představil nový koncept, roste o 38 tisíc na 156 tisíc čtenářů a měsíčník Harper´s Bazaar s nárůstem o 20 tisíc oslovuje 74 tisíc čtenářů.
Pozitivní trend vykazuje podle nových dat i zástupce v segmentu titulů o vaření měsíčník Chvilka v kuchyni z portfolia značky Chvilka pro tebe, který meziročně zaznamenal zvýšení o 24 tisíc na 166 tisíc čtenářů.
Také čtenost všech programových titulů MAFRA meziročně rostla. Tuto kategorii vede čtrnáctideník TV Max, jeden z nejčtenějších časopisů na trhu vůbec, s meziročním nárůstem o 3 % na 479 tisíc čtenářů. Týdeník Televize i čtrnáctideník TV Plus 14 dosahují meziročně dvojciferných nárůstů (o 31 %, respektive o 43 %). Čtrnáctideník TV Revue pak ve čtenosti překročil stotisícovou hranici (104 tisíc čtenářů).
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem v České republice, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,2 milionu čtenářů tisku a měsíčně na 7,5 milionu návštěvníků internetu.