Od začátku příštího roku začne Media Club neexkluzivně obchodovat televizní kanály z portfolia společnosti Atmedia. Nově zastupovanými tištěnými tituly jsou PLAYBOY a Prima ZOOM.
Obchodní politika zůstává v podstatě beze změny, strategická cílová skupina zůstává 15–69 let, stejné je i rozdělení dne na prime time (17.30–23.30) a off prime time (23.30–17.30). Součástí obchodní politiky jsou i motivační slevy. Všichni klienti, kteří uzavřou objednávku kampaní na rok 2018 do 15. 12. 2017, budou mít zachovaný off prime time koeficient na úrovni 0,8.
Dále Media Club navyšuje ceníkové ceny v průměru okolo 10 %. Navyšuje sezonní indexy v červnu, září a prosinci. Větší důraz bude obchodní zastupitelství klást na některé příplatky, jako například když si zákazník vyžádá konkrétní pozici v reklamním bloku či pokud se aliančně propojí s dalším klientem ve spotu nebo bude požadovat rozložení svých budgetů a GRP jinak, než je standardní rozložení dle obchodní politiky Media Clubu.
Stejně jako letos bude Media Club zastupovat prodej reklamy pro skupinu Prima jak na televizních stanicích, tak v online a v tištěných časopisech. I nadále zastupuje rozhlasové stanice ze sítě Radio United Services, hudební stanice skupiny Óčko, kanály Skupiny Barrandov, komediální stanici Prima Comedy Central, dětský kanál Nickeloden, Mňam TV společnosti CE Media. Nově přibydou kanály zastupované společností Atmedia Czech.