Vydavatel, společnost Forum Media ze skupiny BR Holding, se rozhodl oba tituly spojit, protože cílí na podobnou skupinu čtenářů a inzerentů a věnují se prakticky stejným tématům.
„Po koupi časopisu Marketing & Media a konference Forum Media začátkem letošního roku jsme se rozhodli vytvořit okolo časopisu jakýsi ekosystém pro všechny, které spojuje téma komerčních komunikací. Obměnili jsme redakci, přivítali nového šéfredaktora,“ vysvětlil jednatel Forum Media Roman Šmíd.
Značka Marketing Sales Media (MSM) ale zůstane v časopise zachována. Od nového čísla označuje speciální část časopisu věnovanou tématům z oblasti obchodu. Týdeník zároveň vyšel v novém zmenšeném formátu. Cena zůstala na 74 korunách.
„Když jsme před několika týdny převzali také časopis Marketing Sales Media, věděli jsme, že tato značka se svým profilem i historií do tohoto ekosystému dobře zapadne. Zároveň jsme ale důkladně zvažovali, jak vůči sobě vymezit dva velmi podobné tištěné tituly. Závěr, k němuž jsme dospěli po mnoha diskusích s lidmi z oboru, našimi partnery, i po provedení rychlého průzkumu mezi čtenáři obou týdeníků, byl jednoznačný. Dva časopisy na stejné téma jsou pro náš nevelký trh zbytečně moc,“ doplnil Šmíd.
Do nové podoby Marketing & Media převzala redakce část obsahu i některé autory z týdeníku MSM. Komentářové rubriky tak obohatí sloupky zakladatele obou časopisů Daniela Köppla či nestora oborové novinařiny Bohuslava Bohuňka.
Pro spojený časopis bude dál psát Vilém Rubeš a mnozí další autoři původně píšící pro MSM. Také nový, zmenšený formát časopisu byl inspirován dosavadní podobou MSM, stejně jako některé převzaté rubriky.