Rodina běží jako hodinky. Matička řídí auto, tatíček připravuje snídani, vodí děti k doktorovi, myje je. Autorky mají velké ambice.
Píší: "Chtěly bychom dětem pomoci získat otevřený a nezatížený pohled na rovnoprávné postavení mužů a žen nejen ve společnosti, ale i v rodině." Žel bohu, knížečka je propadák a navíc poškozuje domácí hospodářství.
První problém spočívá v tom, že zatímco maminka je stále táž, v roli tatínka se objevují dva muži. Kníratý vlasatý trouba, který všechno dělá, a svižný blondýn, který jen nyvě civí.
Zdá se, že Freud feministky zradil: chtějí mít doma jednak natvrdlého slouhu, jednak výkonného hřebečka.
Dámy navíc prokázaly buď obchodní talent, nebo totální neznalost. Jejich omalovánka neslouží k pochopení rovnoprávné role mužů a žen, nýbrž k propagaci značky Fiat!
Dětem je podprahově vnucována, spojována s jim nejmilejšími slůvky máma a táta. Ne domácí škodovky, ale cizí fiaty mají kupovat!
Pokud se růst ekonomiky zadrhne, víme proč. Kvůli genderu.