Nejsilnější trojice provozovatelů českého internetu se podle Mediaguru.cz v srpnu nezměnila. Nejsilnější zůstává Seznam.cz s více než osmi miliony reálných uživatelů měsíčně, následuje MAFRA, která zaostává zhruba o milion reálných uživatelů, a na bronzové pozici skončila skupina Czech News Center.
V meziročním srovnání s loňským srpnem si z hlediska nárůstu reálných uživatelů z této trojice nejvíce polepšila MAFRA, která zaznamenala třináctiprocentní nárůst. U Seznam.cz je to sedm procent a Czech News Center tři procenta.
Nárůst počtu zhlédnutých stránek byl meziročně nejvyšší u vydavatelů Vltava Labe Media (včetně AdActive) a Tiscali Media.
U dalších provozovatelů českého internetu, kteří se k řadí do TOP 15, nastal většinou v srpnu pokles návštěvnosti nebo stagnace. Výjimkou jsou jen Česká televize s meziročním růstem pět procent reálných uživatelů a Internet Info s jednatřiceti procenty. Je to především díky letošní červencové akvizici serveru Stahuj.cz, vysvětlil Mediaguru.cz.