Zisk podle MediaGuru, který vychází z výsledků hospodaření uvedených ve výroční zprávě za rok 2018, loni představoval 34 milionů korun.
MAFRA podle výroční zprávy hodnotí loňský výsledek jako dobrý. Přispěl k němu stabilní výkon inzertních tržeb v printovém a on-line segmentu. Výnosy z prodeje tisku měly loni dosáhnout lepší úrovně, než na kterých se v průměru pohyboval celý trh.
Své postavení v oboru vydavatelské činnosti považuje skupina za stabilní a z hlediska objemového a finančního za významné jak uvnitř skupiny, tak navenek. Rok 2018 znamenal podle společnosti zpomalení mírného poklesu, který mediální trh v posledních letech provází. Tržbám podle skupiny pomáhá on-line segment, nové videoformáty a také programatické kanály.
Letos MAFRA rozšířila své portfolio o časopisy od vydavatelství Bauer Media. Tím se z pohledu počtu čtenářů, které oslovuje, MAFRA stala jedničkou na českém trhu.