Svými tištěnými tituly podle aktuálních výsledků Media projektu MAFRA oslovuje 3,3 milionu čtenářů na vydání a mezi mediálními domy v České republice si tak stabilně drží pozici lídra, oznámil mediální dům.
Deník MF DNES se 444 tisíci čtenáři si drží pozici nejčtenějšího zpravodajského deníku. Deník Lidové noviny si získává další čtenáře a aktuálně roste na 154 tisíc.
Čtenářsky výrazně posilují tituly ze segmentu zdarma, tedy 5plus2 a Metro. Ten s 347 tisíci čtenáři potvrdil podle průzkumu pozici regionálně silného deníku, a to zejména v Praze a okolí, kde je stále deníkem nejčtenějším. Týdeník 5plus2 díky meziročnímu nárůstu (+19 %) úspěšně překročil hranici 700 tisíc čtenářů na vydání.
Významný nárůst zájmu zaznamenaly podle aktuálních výsledků čtenosti zejména všechny tituly pro ženy, včetně společenských. Nejčtenějším časopisem životního stylu pro ženy zůstává čtrnáctideník Žena a život s 270 tisíci čtenáři.
Dvojciferný meziroční nárůst zaznamenávají měsíčníky Cosmopolitan (na 146 tisíc čtenářů) a Harper´s Bazaar (na 94 tisíc čtenářů).
Mezi společenskými tituly zůstává nejčtenějším titulem MAFRA týdeník Rytmus života (391 tisíc čtenářů), populární týdeník Pestrý svět zasáhne na 211 tisíc čtenářů. Velmi úspěšně pod svými značkami Rytmus života, respektive Pestrý svět rostou také měsíčníky RETRO, meziročně téměř o 40 % na 251 tisíc čtenářů, a Nostalgie, meziroční nárůst přes 30 % na 91 tisíc čtenářů.