Celkový souhrnný zásah deníků a jejich doplňků činil 67 procent populace. Čtenářem alespoň jednoho časopisů bylo téměř 81 procent populace ve věku 12 až 79 let. V absolutní hodnotě četlo tisk 7,69 milionu lidí.
Nejčtenější byl Blesk
Nejčtenějším deníkem byl ve druhém pololetí loňského roku opět Blesk. Čtenost mu proti předchozímu období vzrostla o 23 tisíc na 932 tisíc čtenářů na vydání. Mladá fronta Dnes zaznamenala pokles o 2000 na 554 tisíc čtenářů. Právo četlo v průměru 233 tisíc lidí, počet čtenářů klesl o 7000.
Celková čtenost titulů sítě Deník dosáhla 511 tisíc lidí, což je růst o 4000. Největší počet čtenářů měl Deník ve východních Čechách (77 tisíc lidí) a Moravskoslezském kraji (74 tisíc lidí).
Rostla i čtenost zdarma rozdávaných deníků, Metro mělo 478 tisíc čtenářů, E15 pak 76 tisíc. Nejčtenějším novinovým doplňkem byl Blesk magazín TV s 1,175 milionu čtenářů, zhruba o 11 tisíc méně než v předchozím období. Následoval TV Magazín s 860 tisíci čtenáři.
Z časopisů vykázaly největší počet čtenářů Nedělní Blesk s 488 tisíci čtenáři na vydání, TV Max s 450 tisíci čtenáři a Rytmus života, který četlo v průměru 431 tisíc lidí. Z ekonomických titulů byl nejúspěšnější Forbes se 119 tisíci čtenáři.