Hned na začátku aukce překvapila všechny šedesátiletá žena. Za nos letadla, který nadzvukovou rychlostí prorážel vzduch nad Atlantikem, neváhala dát 480 tisíc eur, tedy zhruba 15 milionů korun. Vyvolávací cena byla čtyřicetkrát nižší.
Machmetr, přístroj pro měření nadzvukových rychlostí, si jeho nový majitel odnesl za dvanáct tisíc eur.
Dražbu pořádala renomovaná aukční síň Christie´s ve spolupráci s Air France. Prodávané díly nesmí být znovu použity v leteckém provozu, měly by sloužit jen jako výstavní exponáty.
Během několika dní, po které byly prodávané díly v aukční síni vystaveny, si je přišly prohlédnout tisíce lidí.Výtěžek aukce dostane nadace Air France, která pomáhá potřebným dětem.
Vrcholem aukce byl prodej dvou motorů. Vyvolávací cena byla zhruba jedno euro za jednu koňskou sílu výkonu, připomíná německý deník Bild. Dražba turbíny o výkonu 62 tisíc koní totiž začínala na 60 tisícech eurech.
Kupci nakonec za motory zaplatili 117 a 151 tisíc eur. Na prodej bylo celkem 217 částí legendárního letounu i některé suvenýry. Celkový výtěžek aukce byl 3,3 milionu eur (asi sto milionů korun).
Sumy, které zájemci o "kusy" Concordu zaplatili, nakonec překvapily i samotné dražitele. Například křeslo kapitána bylo vydraženo za 42 tisíce eur, jeho vyvolávací cena byla padesátkrát nižší. Náběžné hrany křídel vystoupaly z původních 300 eur na konečných 41 tisíc.
Asi největší cenový "skok" zaznamenaly dveře do technického prostrou letadla. Jejich cena během licitování vzrostla na 300násobek vyvolávací sumy. Nakonec se prodaly za sto tisíc eur.
Prodávala se také kola podvozku, jídelní servis nebo zařízení palubní kuchyně. Prodávané kusy pocházely z rezerv Air France, i když naprostá většina z nich byla použita v praxi. Už zmíněný nos měl například nalétáno skoro dvacet tisíc hodin.