Diskuze
Airbus AirAsia před pádem velmi rychle stoupal, pak se motor zastavil
Děkujeme za pochopení.
H33a96n45a 71K53r18i24v15a64n14e31k
Asi jim zamrzly senzory na mereni rychlosti.
I17v59o 83J18a85n28á51č84e68k
Co to zase psalo za experta? Jednak s tou rychlostí stoupání a jednak s tím motorem. I kdyby se mu motor zastavil, tak má druhý a letí dál, i kdyby se mu zastavily oba dva, tak přinejhorším s tím sedne na hladinu.
K86a38r81e75l 27P80a98n61c61e19r
To tedy znamena ze raketa po vypaleni paliva jiz neleti po balisticke krivce, ale spadne.
O42n92d79ř74e58j 64Z50a93t22l15o10u67k54a22l
In a parliamentary meeting on Jan 20th 2015 Indonesia's Minister of Transport told members of Indonesian Parliament (House of Representatives) that the aircraft was climbing at a vertical rate of up to 6000 fpm exceeding the aircraft's capabilities, its airspeed decreased and it appears the aircraft entered a stall.
Zdroj AvHerald.com. Ani slovo o vysazení motorů. Můžu požádat autora článku o zdroj jeho informací. Děkuji.
L42i56b66o60r 81Ž87ů65r56e69k
Vzhledem k tomu jak se vyjádřil by ten ministr učinil lépe pokud by se nevyjádřil vůbec. Počkal bych si na vyjádření někoho věrohodnějšího.
Konkrétně narážím na vyjádření že "tak rychle snad nestoupá ani stíhačka".
Např. F-16 stoupá ještě 10x rychleji. Nicméně ano, A-320-200 pouze zhruba jednu čtvrtinu (záleží na okolnostech).
J23o94s25e68f 53M72i19k61o53v55e71c
Jestli náhodou nezafungovaly "bezpečnostní" programy. Zde je o tom docela dobrý článek:
V36o83j35t52ě44c34h 38P78a67v29l82í69k
To je nepravděpodobné. Ty se totiž velmi rychle vypnou, když jsou vstupy z čidel nekonzistentní. Mnohem pravděpodobnější je, že, jako již v minulosti vícekrát, pilot nedokázal ve špatném počasí Airbus bez bezpečnostních programů řídit.
K70a23t48e79ř72i52n84a 33S27l61a63v49í80k49o49v95á
Vzhledem k tomu, že se chtěl vyhnout bouři, mohl natrefit na nějaký ten termický stoupavý proud, a aby nestoupal tak vysoko, mohl letadlo potlačit. Na hraně každého stoupáku bývá klesák, kde se hrne studený vzduch. Vím, je to nepravděpodobné, ale pilot mohl zazmatkovat, zejména v době, kdy piloti dopravních letadel nejsou zvyklí řešit vážné problémy, neb většinu letu odpočívají a letadlo řídí autopilot.
V47o24j98t49ě14c29h 82P34a38v52l40í28k
Jsou stoupavé proudy o rychlosti 120km/h směrem vzhůru? Nevím, nejsem letec, ptám se, ale přijde mi to dost.
P89e94t93r 21J54a35n81o58u69š
Porad to nevysvetluje duvod padu.
V79á12c86l14a19v 31P71o12u63s83t87k81a
Ale mnohé to naznačuje.
J38o50s40e23f 50Š30e21m65e42l31í67k
Takže Airbus stoupa, pak se motor zastavil. A co ten Airbus, stoupal dál?
V51o94j55t66ě89c36h 65P43a95v62l10í20k
Bod za krutý vtip.
M60i62c36h88a55l 39F18i74n88s36t34e96r41l28e
Souhlasil bych s názorem, že díky strmému stoupání šla dopředná rychlost rychle dolů, přičemž mohlo dojít až ke ztrátě vztlaku a následnému propadu. Zároveň se ztrátou rychlosti mohlo dojít k "udušení" motorů, do kterých za této situace proudil vzduch nedostatečně. Jediné, co mne udivuje, že z výšky přes deset km byli dole za 3 minuty - to by znamenalo, že se zřejmně dostali do nevybratelné vývrtky..., jinak by se předpokládám přinejmenším pokoušeli sklopit čumák dolů a znovu motory nahodit (takové případy už se staly a dopadly relativně úspěšně).
V59o89j30t70ě86c63h 29P16a17v27l96í55k
Dost to připomíná AF447, kdy mířili prudce dolů, ale nevěděli o tom, v bouři byla viditelnost mizivá a kvůli zamrznutí pitotových trubic byli bez autopilota, bez bezpečnostního software a asi bez některých přístrojů. Je možné, že k podobnému zmatení došlo i zde.
R63a69d86a66n 37K40u78b60a24n40t
Nezastavily se motory, ale letadlo
V Baltimoru obří loď zbořila dálniční most. Selhal motor, kolos byl neovladatelný
Aktualizujeme V Baltimoru na východním pobřeží Spojených států se v pondělí zřítil čtyřproudový silniční most, do...
Střelba, výbuchy a požár. Ozbrojenci zabili na okraji Moskvy přes 62 lidí
Přímý přenos Nejméně 62 mrtvých, včetně dětí, a 146 zraněných si vyžádal ozbrojený útok v koncertním centru na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
V Agrofertu kontrolují kalhotky, zda tam zaměstnankyně nemají řízek, řekl Babiš
Předseda hnutí ANO Andrej Babiš na tiskové konferenci popřel, že by v holdingu Agrofert byli...
K útoku u Moskvy se hlásí Islámský stát, teroristé prchli v bílém renaultu
K zodpovědnosti za útok v Krasnogorsku u Moskvy se na ruské sociální síti Telegram přihlásila...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
„Ukrajinci to nebyli.“ Islámský stát ukázal video z masakru u Moskvy
Islámský stát (IS) prostřednictvím zpravodajské agentury Al-Amaq zveřejnil video z pátečního útoku...
Miss World není o fyzické schránce, řekla vítězka. Jde do kampaně pro oběti násilí
Nová Miss World Krystyna Pyszková se chce v Česku zapojit do osvětové kampaně pro oběti trestné...
Proruskou špionážní síť vyšetřují i Poláci, spolupracují s Českem
Polská kontrarozvědka ABW vyšetřuje činnost proruské špionážní sítě zaměřené proti členským státům...
V opilosti jsem odhodil cigaretu na smetí, tvrdí souzený o vzniku požáru
Patnáct až dvacet let vězení hrozí osmatřicetiletému muži z Polska za dvojnásobný pokus o vraždu...
POLITICKÝ DIÁŘ: Rakušan, migrace, velký úspěch a „velký špatný“
Premium Jak Piráti přicházejí s migračním tématem a volají po celoevropském řešení a jak se z Rakušanova...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...