V přehledu rnechybí muž, který volal, aby si postěžoval, že má mouchu v kuřeti, které koupil v místním obchodě. Jedna žena zase policisty žádala, aby jí pomohli uložit peníze na její bankovní účet.
Mladá žena z Aucklandu vytočila číslo 111, aby zdlouhavě vysvětlovala, že si právě nechala ostříhat a obarvit vlasy. Dáma prý až dodatečně zjistila, že člověk, který jí tyto úpravy provedl, nemá kadeřnickou licenci. Proto chtěla, aby policie zahájila jeho stíhání a aby jí zajistila vrácení již zaplacených peněz.
Člověk zjevně pod vlivem alkoholu se na nouzové lince pokusil získat radu, jak se peče kuře. Žena, které patrně došel kredit v mobilním telefonu, volala policii, aby požádala její matku, aby ji vyzvedla ve městě. Když neuspěla, zkusila to se stejnou žádostí na další bezplatné lince - u zdravotní záchranné služby. Také marně.
Další volající pokládala za život ohrožující situaci, když našla v lednici slimáčka. Jiná potřebovala pomoci s kočkou, která uvízla v plastikovém košíku na chléb. Té nakonec pomohli hasiči.