Vládní limuzína pak vezla - v neděli odpoledne - ministra vnitra Františka Bublana po brněnské dálnici bez zapnutého majáčku rychlostí nejméně 170 kilometrů za hodinu.
Když to prasklo do medií, obhájci piráta silnic Bublana i pirát silnic Bublan sám nejdříve tvrdili, že měli zapnutý majáček - viděl to policista, který úplně náhodou jel po stejné dálnici, a navíc se s někým v Bublanově limuzíně přes její neprůhledná skla zdravil.
Poté si obhájci piráta Bublana vymysleli, že nestíhali letadlo, kterým měl ministr někam letět, a proto jeli rychle v souladu se zákonem.
Když jim novináři i tuhle lež vyvrátili (odlet byl dvě hodiny po příjezdu Bublanovy limuzíny do Prahy), změnila se i vylhaná obhajoba. Řidič jel rychle proto, že měl strach z toho auta, ze kterého kdosi natáčel, že jede rychle...
Když i tahle verze začala být neúnosná, dozvěděla se veřejnost, že jeli rychle proto, že jim to vlastně zákon umožňuje, a basta.
Ve čtvrtek pak v Ostrově na Karlovarsku policejní důstojník v uniformě zaparkoval civilní vůz na místě, které je vyhrazeno pro invalidy. Náhodně procházející občan to vyfotografoval a poslal do MF DNES.
Co bude lhát, až to bude vysvětlovat, bohužel dosud nevím, zpráva je příliš čerstvá a policista dosud nestačil nic novinářům nalhat. Ale věřím mu!
Legrační chování pirátů silnic v policejních uniformách a ministerských funkcích ukazuje, že naše policie a ministři tak náročnou činnost, jako je řízení automobilu, prostě nezvládají.
Navíc je na pováženou, že naši policejní důstojníci neumějí pořádně lhát. Co s tím, nevím - ale jejich problém s auty je řešitelný.
Konec tohoto skandálního pošlapávání zákonů, které policie s ministrem v čele předvádí, učiní obnova vozového parku. Když nafasují místo aut jízdní osly, sto devadesát jezdit rozhodně nebudou.