Tendr na Let vyhlásila minulý týden a datum první nabídky je stanoven na 23. dubna. V těchto dnech má vyjít inzerát s obecnými podmínkami v českých novinách a časopisech a ve Financial Times. Správkyně také obeslala dopisy asi pětadvacet domácích a zahraničních potenciálních zájemců.
V Letu je nyní v provozu nářaďovna, kooperace a zaměstnanci pracují na výrobě čtyř kluzáků. "Uvedli jsme do výroby také dva letouny L420 na základě smluv uzavřených před konkursem. Jeden je určen pro Jihoafrickou republiku, druhý pro Brazílii," řekla Davidová.
Zdůraznila, že firma hradí své závazky a začala s dluhů vůči pracovníkům, kteří byli na nuceném volnu po vyhlášení konkursu. V květnu by měly být všechny tyto dluhy za asi 15 milionů korun uhrazeny. Pak začne Let platit závazky vůči finančnímu úřadu a doplatí sociální a zdravotní pojištění.
Návrh na konkurs na Let podala loni 30. srpna Pan Pacific Airways, 4. září pět pracovníků Letu, 8. září Konsolidační banka a 20. října se připojil Výzkumný a zkušební letecký ústav Praha.