Podle mluvčí pražské policejní správy Ivy Knolové se nehoda stala ve 4 hodiny 15 minut. "Nehoda se stala ve 4:35 a skončila smrtí," řekla Knolová s tím, že bližší podrobnosti budou známy až po provedené pitvě.
Její slova potvrdil i Bezouška. Čas nehody však určil o dvacet minut dříve. "Nyní pátráme po svědcích, kteří nehodu viděli. Moudřejší budeme také po dnešní pitvě," řekl iDNES Bezouška.
Podle TVD jel starý muž do Prahy k lékaři, protože začal mít problémy se srdcem. Cestou v autě zemřel a poté naboural do stromu, tvrdí reportér TVD, který byl na místě nehody.
Řidič již v minulosti prodělal operaci srdce a byl s největší pravděpodobností mrtvý ještě předtím, než narazil do stromu. Odborníci přesto tvrdí, že kardiaci za volantem neznamenají větší nebezpečí než zdraví lidé.
U léčeného kardiaka se totiž většinou příznaky infarktu projevují několik desítek minut, takže má v takovém případě čas s autem zastavit. "Naopak u člověka, který nebyl nikdy na srdeční choroby léčený, se většinou taková nemoc poprvé projeví jako náhlé úmrtí," řekl mluvčí záchranné služby Jan Škoula.
Podle Škouly musí každý řidič se srdečními problémy sám odhadnout, jestli vzhledem k počasí a svému momentálnímu stavu může za volant automobilu usednout.
Řidič auta, který měl kardiostimulátor, pravděpodobně stratil vědomí a narazil do stromu. Na místě byl mrtev. Nehoda se stala na silnici do Horoměřic ve 4 hodiny 15 minut. (4. května 2001) |
Přední maska auto po nehodě do stromu, která se stala na silnici do Horoměřic ve 4 hodiny 15 minut. (4. května 2001) |
Podle agentury TVD naboural muž kvůli problémům se srdcem. (4. května 2001) |
Při nehodě na silnici z Prahy do Horoměřic se v autě rozlil kýbl s barvou. (4. května 2001) |
Tento strom se stal osudným sedmdesátiletému muži, který po problémech se srdcem do něj naboural. (4. května 2001) |