Společnost přitom nejprve tvrdila, že třebaže s odsudkem Rady nesouhlasí, poutače s ministrem stáhne. Rada pro reklamu totiž považovala billboard za neetický, firmě vytýkala, že k použití fotografie neměla ministrovo svolení.
"Radu pro reklamu jsme uposlechli. Nařídila, abychom se zřekli problematického používání fotografie pana ministra. My jsme je uposlechli a fotografie tam už není," řekl iDNES.cz mluvčí společnosti Marek Sadil.
Zdůraznil, že vůči Radě pro reklamu nemá firma žádný vztah, a proto si takový kompromis může dovolit.
Fotografie z nedávné prezidentské volby, na které šéf diplomacie klimbá, vyvolala kontroverzní reakce. Sám ministr ale zaujal spíše shovívavý postoj. Použití fotografie se mu sice nelíbilo, proti firmě ale žádné kroky nepodnikl. - čtěte Billboard zneužil klimbajícího Schwarzenberga
"Považujeme to za klamavou reklamu. Pan ministr nespí, ale přemýšlí," řekla pouze mluvčí ministerstva Zuzana Opletalová poté, co se billboardy objevily na veřejnosti.
"Pan ministr nás svým postojem všechny mile překvapil," vysvětlil Sadil, proč je na přelepkách vzkaz o "frajerovi".