Televizní stanici JOJ Family, která zahájila vysílání 5. září, si během září a první poloviny října naladilo více než 1,4 milionu domácností, což je více než třetina všech domácností v České republice. Informaci dnes uvedla společnost Atmedia, která JOJ Family obchodně na českém trhu zastupuje.
"Slovenská skupina JOJ přišla s českou mutací televize JOJ s cílem zabránit nelegálnímu šíření obsahu stanic JOJ na českém území a zároveň nabídnout českým divákům atraktivní pořady, které jsou úspěšné i na Slovensku," připomíná Tomáš Surák z Atmedia.
„Již za první měsíc vysílání JOJ Family můžeme říci, že náš cíl bojovat s nelegálním šířením slovenských televizních stanic na českém území je úspěšný. Satelitní, kabeloví i internetoví operátoři postupně nahrazují slovenskou TV JOJ právě novou televizní stanicí JOJ Family, která vznikla přímo pro českého diváka“, řekla Ivana Semjanová, marketingová ředilka v JOJ Group.
V září se českému publiku představila JOJ Family především další řadou talentové show Česko Slovensko má talent. Divácky nejúspěšnější pořad Soudní síň zase přináší unikátní vhled do soudních líčení inspirovaných skutečnými příběhy.