Poslechovost rozhlasu je stabilní. Týdně poslouchá rozhlas 87,4 procenta, což je o 0,7 procentního bodu více než v předchozím měřeném období za 3. a 4. čtvrtletí 2017. Denní poslechovost zaznamenala mírný nárůst o 0,4 procenta, každý den si tedy pustí nějaké rádio přibližně 62,8 procent populace. Vyplývá tak z dat Radio projektu, jehož výsledky dnes na tiskové konferenci zveřejnily agentury STEM/MARK a Median.
Nejposlouchanějším celoplošným rádiem je i nadále Impuls s denní poslechovostí 1,037 milionu a s odhadovaným podílem na trhu 13,1 procenta. ČRo Radiožurnál se posunul na druhou příčku s denní poslechovostí 908 tisíc a podílem na trhu 11,4 procenta. Na třetím místě je Evropa 2 s poslechovostí 886 tisíc, Frekvence 1 drží čtvrtou příčku s 795 tisíci.
Českému rozhlasu se dařilo i jako celku - některou z jeho stanic poslouchalo v měřeném období přibližně 1 milion 585 tisíc lidí denně, což je o 85 tisíc více než v předchozím období. Poslechovost v průměrném týdnu se zvýšila o 104 tisíc na 2 miliony 538 tisíc posluchačů.
V regionech vede nadále Rádio Blaník s poslechovostí 575 tisíc, následovný Rádiem Kiss a Rádiem Beat.
Investice do rozhlasové reklamy se v 1. čtvrtletí zvýšily o 2,7 procenta na 293,1 milionu korun. Potvrzuje se tak mírné tempo růstu z předchozího kvartálu.