„Rádio Impuls opět potvrdilo pozici absolutní jedničky na českém rozhlasovém trhu a my vnímáme tento úspěch jako odměnu za naši každodenní práci. Intuice, motivace, pokora, upřímnost, lidskost a síla jsou fungujícími klíči k naší pozici lídra,“ řekl generální ředitel Impulsu Jiří Hrabák.
Impuls v prvním pololetí poslouchalo 1,02 milonu lidí denně. Po Impulsu následovaly Radiožurnál Českého rozhlasu a Evropa 2, čtvrtá skončila Frekvence 1. Mezi stanicemi, které pokrývají více regionů, ale nejsou celostátní, se nejlépe dařilo Blaníku.
Z výzkumu dále vyplynulo, že největší podíl při poslechu rádia má poslech zaměstnání, kde ho poslouchá 37 procent lidí. Následuje poslech při domácí práci a péči o děti (19 procent). Denně některé rádio poslouchalo 62 procent populace. Během týdne si alespoň jednou rádio pustí 87 procent lidí.
Rádio Impuls se zapojuje do společenského života v Česku. „V posledních letech se více zaměřujeme na osobnější kontakt s posluchači a velice rádi se s nimi setkáváme na našich akcích. Návštěvnost jednoho z nejlepších českých hudebních festivalů Benátská! s Impulsem rok od roku roste, letos jej navštívilo 40 tisíc hudebních fanoušků,“ řekl Hrabák a doplnil, že se Impuls těší na posluchače 13. října v pražské O2 aréně, kde se odehraje další ročník Českého mejdanu s Impulsem.