„Inspirovali jsme se zkušenostmi v zahraničí, ale za prémiovým obsahem jdeme vlastní cestou. I v mediálním byznysu platí, že pro správný produkt musí trh dozrát a naše v jistém smyslu průkopnické spojení exkluzivního obsahu a zprostředkování zážitků čtenářům, je zatím v úvodní fázi. Uvědomujeme si, že nás, stejně jako další vydavatele, čeká ještě dlouhá cesta, než se digitální předplatné stane na trhu standardem,“ uvedl předseda představenstva MAFRA, a.s. Štěpán Košík.
Od zářijového spuštění produktu iDNES Premium už si uživatelé stihli přečíst v součtu 23 milionů prémiových článků, 32 tisíckrát prolistovat některý z nabídnutých digitálních titulů, poslechnout si 20 tisíc audioknih, zhlédnout 33 tisíc filmů online a nakoupit 15 tisíc vstupenek na vybrané koncerty a kulturní akce v předprodejích nebo za zvýhodněných podmínek.
„Úvodní čísla k projektu iDNES Premium jsou pro nás motivující. Ještě důležitější než celkové číslo pro nás ale je, že čtenáři v exkluzivním obsahu vidí přidanou hodnotu a k prémiovým článkům a výhodám se pravidelně vracejí,“ doplnil Košík.
S koncem listopadu končí zkušební období první fáze projektu. Registrovaní uživatelé nepřejdou do placeného režimu automaticky. Ti, kteří se rozhodnou produkt iDNES Premium nadále využívat, zaplatí za členství v prvním měsíci pouhou korunu a poté 39 korun měsíčně.
Vzhledem k velkému zájmu o iDNES Premium se mediální skupina MAFRA rozhodla zpřístupnit platební bránu už ve středu 27. listopadu a uživatele, kteří si do konce prosince zařídí placené členství, odměnit kromě zajímavého čtení také mimořádnými výhodami navíc.