Velmoc rychlého občerstvení má za sebou těžký týden. Společnost KFC, která se specializuje na prodej jídel z kuřat, neměla kuřata.
V Británii totiž KFC měnilo dodavatele, a tak se opravdu stalo, že po jistou dobu byl řetězec bez své základní suroviny. Kvůli tomu neotevřeli stovky svých restaurací.
KFC má na Britských ostrovech 900 provozoven, v pondělí jich neotevřelo okolo 800. Ke konci pracovního týdne byla většina z nich již znovu otevřena, neobešlo se to však bez hněvu zákazníků.
Stovky z nich vzali útokem Twitter, kde se rozčilovali nad tím, že cestu do KFC podnikli zcela zbytečně. Někteří z nich obešli dokonce více poboček. Všude je ale čekal stejný leták, který se omlouval za "pár zádrhelů."
Dopr… nejsou
Řetězec pak celou situaci zvládl s nadhledem. Vydal celostránkovou reklamu s omluvou. Hlavní části dominuje typický kyblík, ten je ale prázdný a logo značky je z KFC předělané na FCK, čili zkratku známého anglického vulgarismu. Omluva pak začíná slovy "Kuřecí restaurace bez kuřete. To není ideální."
Tvůrci reklamy získali pochvalu nejen od odborníků, podle reakcí na Twitteru to vypadá, že se nad nimi slitovala i velká část zákazníků.
Text byl publikován na strategie.hnonline.sk.